Hopelijk komt er in de toekomst niet teveel dubstep in hardstyle.
Enja kvind ook niets aan deze track
Enja kvind ook niets aan deze track
DitEddy the Fox wrote: Dubstep is leuk hoor, maar NIET in een hardstyle track!
Wat een onzin, dat jij het niet kan waarderen wil niet zeggen dat er niet in mag zitten.. tenzij je met goede argumenten daarvoor kan komenrobinD wrote:DitEddy the Fox wrote: Dubstep is leuk hoor, maar NIET in een hardstyle track!
Neh, dr zit nogal een verschil in dubstep en 'dubstyle'xeross wrote: Of noem het gewoon dubstyle ipv hardstyle
xeross wrote:Of noem het gewoon dubstyle ipv hardstyle
Ja dat is wel weer waar die invloeden kunnen wel goed uit pakken inderdaad, maar complete dubstep/dubstyle stukken er in vind ik persoonlijk niks daar luister daar luister ik dubstep wel apart voorUnleashed wrote:Wat een onzin, dat jij het niet kan waarderen wil niet zeggen dat er niet in mag zitten.. tenzij je met goede argumenten daarvoor kan komenrobinD wrote:DitEddy the Fox wrote: Dubstep is leuk hoor, maar NIET in een hardstyle track!
In dit nummer zijn de dubstep invloeden naar mijn mening gewoon wat minder verwerkt.. maar in bijvoorbeeld Wavolizer - Done en ook Headhunterz - Doomed vind ik de dubstep invloeden heerlijk klinken, en echt iets toevoegen aan beide tracks
Eg nie!! Showtek maakt gave nummersBananenboot wrote:Hopeloze kicks, hopeloze melodieën. Conclusie: wat een drama. Het begint op showtek te lijken onderhand.
HQ video.Finishing a "dubless" mix of "the Dream goes on" and the second track "We do our thing!" with @deepackdj for the release on Hardcopy