Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk komt er in de toekomst niet teveel dubstep in hardstyle.

Enja kvind ook niets aan deze track :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dan werken hun met z'n 4'en aan die track en dan is er niet 1 van hun waarbij het lampje gaat branden en zegt: Dit wordt helemaal niks..
Dubstep is leuk hoor, maar NIET in een hardstyle track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eddy the Fox schreef:
Dubstep is leuk hoor, maar NIET in een hardstyle track!


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 01:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robinD schreef:
Eddy the Fox schreef:
Dubstep is leuk hoor, maar NIET in een hardstyle track!


Dit

Wat een onzin, dat jij het niet kan waarderen wil niet zeggen dat er niet in mag zitten.. tenzij je met goede argumenten daarvoor kan komen ;)

In dit nummer zijn de dubstep invloeden naar mijn mening gewoon wat minder verwerkt.. maar in bijvoorbeeld Wavolizer - Done en ook Headhunterz - Doomed vind ik de dubstep invloeden heerlijk klinken, en echt iets toevoegen aan beide tracks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xeross schreef:
Of noem het gewoon dubstyle ipv hardstyle

Neh, dr zit nogal een verschil in dubstep en 'dubstyle' :/

Als dubstyle dan echt bestaat is dit het sowieso niet. Pavelow platen zou je dan dubstyle kunnen noemen, dit is gewoon hardstyle met een dubstep achtig breakje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jet het goed weet te combineren, zoals in die nieuwe track van Zatox & The R3bels of Headhunterz, kan het vet uitpakken. Hun gebruiken namelijk een paar invloeden uit de Dubstep style en verwerken die in een Hardstyle nummer :thumbup: . Dit vind ik net als in die Decibel anthem gewoon kut gedaan door een heel stuk Dubstyle te maken, je ziet het hele publiek stilvallen.. leuk man! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

xeross schreef:
Of noem het gewoon dubstyle ipv hardstyle

>.<

Dubstyle bestaat al en dat is een heel ander genre dan hier aan de orde is. Er is gewoon een stuk dubstep (niet echt een sterke variant, maar het is er toch een) in een hardstyle track verwerkt.

Vind de gehele track overigens niet heel boeiend. Slappe hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
robinD schreef:
Eddy the Fox schreef:
Dubstep is leuk hoor, maar NIET in een hardstyle track!


Dit

Wat een onzin, dat jij het niet kan waarderen wil niet zeggen dat er niet in mag zitten.. tenzij je met goede argumenten daarvoor kan komen ;)

In dit nummer zijn de dubstep invloeden naar mijn mening gewoon wat minder verwerkt.. maar in bijvoorbeeld Wavolizer - Done en ook Headhunterz - Doomed vind ik de dubstep invloeden heerlijk klinken, en echt iets toevoegen aan beide tracks :thumbup:


Ja dat is wel weer waar die invloeden kunnen wel goed uit pakken inderdaad, maar complete dubstep/dubstyle stukken er in vind ik persoonlijk niks daar luister daar luister ik dubstep wel apart voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

laat het dan idd langzaam overvloeien als in idd The Perfect Weapon, met die halve skrillex invloeden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dubstep hier niet echt gepast, maar in The Qontinent anthem vind ik het echt wel lekker klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een drama is dit zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jahoor, de digital age trent wordt alweer voorgezet. Inspiratieloos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopeloze kicks, hopeloze melodieën. Conclusie: wat een drama. Het begint op showtek te lijken onderhand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bananenboot schreef:
Hopeloze kicks, hopeloze melodieën. Conclusie: wat een drama. Het begint op showtek te lijken onderhand.


Eg nie!! Showtek maakt gave nummers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:24 
 
Hardtraxxer

Vind het wel een leuke melodie, maar die vocals :sick: en (weer) dubstep waar ik onderhand
wel een beetje flauw van word, want het maakt de break alleen maar langer :yawn:
De kicks klinken ook niet fijn ,
ik vind DBSTF en Deepack een goed team, maar deze track vind ik teleurstellend :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:45 
 
Hardtraxxer

ik vind dubstep wel lachen maar het moet binnen dubstep blijven
hardstyle hoort niet bij dubstep en klinkt ook 9 van de 10 keer niet, je ziet tog ook niet dubstep met hardstyle erin?
het hoort gewoon hardstyle met hardcore en dubstep met drum n bass.
Ik vind dit echt bizar kut voor alle mensen die dubstep kut vinden, aangezien ze nu wel op bijna elk hardstyle feesje zoiets moeten aanhoren.
Wat een kut track btw, slechte vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

track is idd niet zo best en het dubstep is ook al niet hoogstaand. Er tot nu toe een track waar het wel goed is uitgewerkt en dat is Nirvana of noise, bij andere tracks heb ik meer het idee dat het erbij wordt gesleept omdat het hip is ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

intro klinkt opzicht wel leuk, dubstep stukje hadden ze wel iets beter mee kunnen doen, lijkt alsof het totaal los van de track staat. Melodie vind ik dan wel weer erg lekker, simpel deuntje, meerdere lagen...niet verkeerd. Wil hem wel eens in goede kwaliteit horen

eindelijk weer eens iets van dbstf wat me misschien weet te overtuigen, sinds hun album zijn ze in mijn ogen behoorlijk hard achteruit gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:21 
 
Hardtraxxer

Wat klinkt dit toch weer ontzettende lekker! Tegenwoordig is dit typische de sound van DBSTF. Deepack wil graag experimenteren, dus ook dit is voor hun een goede track.

Ik ben niet tegen de sound van dubstep in een nummer, want dubstep klinkt gewoon lekker! Rauw, onregelmatig, een goede toevoeging. Voorbeelden: Zatox ft The R3bels, Da Tweekaz - P.A.P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze doet mij nx :(
Had meer verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

VERSCHRIKKELIJK!
dbstf produceren zichzelf hard naar beneden. Na dat album weinig goeds van ze vernomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Intro gecombineerd met die vocals is gewoon vet. De kick die erin wordt gegooid doet me denken aan de 'In the Air stijl'
Het dubstep stuk vind ik hier niet storend, de opbouw komt er in principe na en hij klapt door. + punten op dat gebied. Vind het nog wel een aardige plaat! :thumbup:


Trouwens, lekker vaag dat iedereen hier klaagt over het dubstep stukje terwijl het stukje house in Housedog heel goed ontvangen wordt .. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

standaard DBSTF melo, kicks zijn te slap (DBSTF weer)
dubstep niet verkeerd maar een beetje te veel gebruikt in meerdere Hardstyle platen
alleen mid-intro klinkt wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 14:26 
 
Hardtraxxer

Laatste tweetbericht:
Citaat:
Finishing a "dubless" mix of "the Dream goes on" and the second track "We do our thing!" with @deepackdj for the release on Hardcopy


HQ video.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:11 
 
Hardtraxx Elite

Ik krijg spontaan last van diarree en de kat kotst de hele vloer onder.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks