Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:24 
 
Hardtraxxer

Artiest: D-Block & S-te-Fan

Track(s): TBA

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:34 
 
Hardtraxx Newbie

Dit klinkt zoo vet!! Wat een gevoel in die synth, heerlijke vocal erbij. Hopelijk die kicks niet te erg gepitcht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt al weer beter dan Drumz! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt nou niet echt bijzonder als ik het zo hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aardige track op het eerste gehoor.
Volgens zijn die pitchkicks wel weer veel te hoog... :thumbdown:

Even HQ afwachten voor een beter oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 12:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Doet me denken aan code black
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 13:03 
 
Hardtraxx Addict

sjuul schreef:
Doet me denken aan code black

Behoorlijk! Ook het eerste wat ik dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 13:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Niet verkeerd overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 18:12 
 
Hardtraxxer

Zooo echt genieten :drool:
Blij dat ik ze zaterdag weer live mag zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze heet Build A City, op HDE bevestigd door Stefan zelf. Heeerlijke sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 18:01 
 
Hardtraxx Addict

Niks voor mij dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze heet Ready!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 18:32 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Deze heet Ready!

Nee?
Die andere topic met tba 2 is ready, die nummer samen met animal. (volgens mij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 18:37 
 
Hardtraxx Elite

HSlovah schreef:
Paultheone schreef:
Deze heet Ready!

Nee?
Die andere topic met tba 2 is ready, die nummer samen met animal. (volgens mij)

Ja dat klopt, die andere TBA is Ready, en hij wordt in de nieuwe SLAMFM Harder episode van D-Block & S-Te-Fan gedaan. Samen met The Next Level
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk nummertje!

[zippy]http://www11.zippyshare.com/v/46757910/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 13:50 
 
Hardtraxxer

Heerlijk! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke melodie! En kicks overheersen hier niet, dus dat is een goed teken. Verder stoor ik me niet aan de pitches. Lekker nummertje weer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Episch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 15:45 
 
Hardtraxxer

:drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

// laat maar, moest m van hun management offline halen :c

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 01:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:16 
 
Hardtraxxer

Moest even een paar keer luisteren maar ook deze kan ik toch wel weer waarderen op één of andere manier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe goed deze plaat ook in elkaar steekt, ik erger me gewoon aan al die 'zeikerige' vrouwen vocals tegenwoordig die totaal niet bij hardstyle passen. De synth in de melodie is ook irritant en te random. Geef mij maar een plaat zoals From The Hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 19:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuke track :) Kicks hadden iets minder hol mogen zijn.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks