Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijke stront weer. Een melodie ala We Be Kickin Bass zou weer eens vet zijn. Inclusief goede kicks, een lekkere mid-intro en zonder dit soort pop zang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke track, alleen jammer van de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:22 
 

Stefann4 schreef:
Leuke track, alleen jammer van de vocals.


Vocals en melodie vind ik erg vet. Een erg fijne track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Vocals en melodie vind ik erg vet. Een erg fijne track :thumbup:

Dit! Sinds tijden dat ik weer een DBSTF plaat vet vind, positief verrast dus :)

Geen zwaar erge kaas, vocals zijn best vet, melodie is lekker rustgevend en geen erge pitchkicks. Ik zeg een meer dan prima mainstream plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:32 
 

Het is ook erg goed ingezongen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

Kaas, maar wel lekkere kaas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kutkaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meeeh. Melodie vind ik niks aan. Kicks vind ik ook weer lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Kaas, maar wel lekkere kaas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 18:58 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Vreselijke stront weer. Een melodie ala We Be Kickin Bass zou weer eens vet zijn. Inclusief goede kicks, een lekkere mid-intro en zonder dit soort pop zang.


liever deze pop zang dan die verschrikkelijke vocals van we be kickin bass :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 19:39 
 

Skyscraper schreef:
Leonidas schreef:
Vreselijke stront weer. Een melodie ala We Be Kickin Bass zou weer eens vet zijn. Inclusief goede kicks, een lekkere mid-intro en zonder dit soort pop zang.


liever deze pop zang dan die verschrikkelijke vocals van we be kickin bass :/


Evolutionz, Kingdom, The Human Soul, The Essence of Sound, Supernova, Teqnology, Stronger, Creation of Life :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 20:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker plaatje alleen stoor ik me heel erg aan de kicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Release: 16-12-2013
hardstyle-releases/d-block-s-te-fan-built-this-city-t40633.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 10:46 
 

lekker melo (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 10:55 
 
Hardtraxx Addict

Melodie'tje is weer prima, maar de rest gewoon niet interessant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Darknezz schreef:
Melodie'tje is weer prima, maar de rest gewoon niet interessant...


Doe maar hier reageren
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks