Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik dit! Misschien zelfs beter als het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 21:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken :P


Dat is toch The Beholder? of doen ze het samen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal zijn het volgens mij Max Enforcer en Beholder, maar zo te zien heeft half Neophyte-records er een aandeel in. :P Tha Playah mag idd wel vaker een hardstyle track maken! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
p-stylez schreef:
Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken :P


Dat is toch The Beholder? of doen ze het samen

Vanmiddag in de chat vertelde tita dat Tha Playah nu achter Zero Vision tracks zit, en dat hij ook meer met deze alias gaat doen. (solo's en collabs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:20 
 
Artiest

Super tof, Tha Playah 1 van m'n fav hardcore producers en toch krijg ik het niet uit m'n hoofd dat The Beholder hier toch enigszins een vinger in de pap heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 00:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het grappige is dat je totaal niet kan horen dat dit door Tha Playah is gemaakt. Totaal andere sound. Erg vet, Tha Playah is ook 1 van mijn favoriete hardcore-producers. Die man kan ontzettend veel sfeer in z'n platen stoppen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

tha playah? apart. :/

wel een zeer dikke remix, echt een vet nummer zo. beter dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:25 
 

dawasiknie schreef:
Heerlijk, The Beholder is weer helemaal terug :worship: :yay:
Vind m ook lekkerder dan het origineel!

:worship: Zero Vision zijn The Beholder & Balistic toch? vind het trouwens een :bomb: remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja maar net hadden we het er dus over dat Zero Vision nu wordt geproduceerd door Tha Playah...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het grappige is dat je totaal niet kan horen dat dit door Tha Playah is gemaakt. Totaal andere sound. Erg vet, Tha Playah is ook 1 van mijn favoriete hardcore-producers. Die man kan ontzettend veel sfeer in z'n platen stoppen :love:

idd en zijn eigen platen zijn altijd ijzersterk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:42 
 

dawasiknie schreef:
Ja maar net hadden we het er dus over dat Zero Vision nu wordt geproduceerd door Tha Playah...

had ik niet gelezen :$ vind het erg vet dat Tha Playah erachter zit en had totaal niet verwacht, je hoort echt niks van zijn eigen sounds terug :D
en ja Tha Playah is idd ook één vn mijn favo hardcore producers :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wacht nog altijd op deze heldenplaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry maar het origineel is en blijft beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Sorry maar het origineel is en blijft beter.


Mee eens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het wordt echt tijd dat Minus is More vaart zet achter hun platen man. Heb deze nu echt verschrikkelijk vaak gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

alles waar iets van Minus is more inzit is geweldig :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt deze nu :(
Al zo lang aan het wachte :slow:
Intro :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken :P




Deze ook hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het wordt echt tijd dat Minus is More vaart zet achter hun platen man. Heb deze nu echt verschrikkelijk vaak gehoord...


Idd, duurt wel erg lang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:24 
 

Steven schreef:
p-stylez schreef:
Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken :P




Deze ook hoor.


Die blijft heerlijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 09:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steven schreef:
p-stylez schreef:
Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken :P



Deze ook hoor.

Nee die is gemaakt door Beholder. Dat hoor je ook duidelijk terug...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 12:13 
 

vind wel dat deze eens uit mag gaan komen! duurt wel lang! :/
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks