Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nooit geweten dat Zero Vision The Beholder en Max Enforcer waren.

Ik ook niet. dacht altijd dat het een onbekende producer was. Ze hebben ook maar 1 release dacht ik (Style Droppin)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:53 
 
Artiest

RobertV schreef:
Jolle schreef:
Nooit geweten dat Zero Vision The Beholder en Max Enforcer waren.

Ik ook niet. dacht altijd dat het een onbekende producer was. Ze hebben ook maar 1 release dacht ik (Style Droppin)


ze hebben er wel meer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 23:19 
 

Style Dropping :worship: Wist dit trouwens ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 02:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dacht ff dat Zero Vision Beholder en Panic/Balistic waren, maar had me vergist want dat is idd met Kelly...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg lekkere remix moet ik zeggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 11:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kennen de mensen dit nummer echt niet?


of Right Here? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 11:27 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Kennen de mensen dit nummer echt niet?


of Right Here? >.<

Zat ook al te kijken of iemand deze zou gaan opnoemen na die post dat Zero Vision maar 1 release had xd
Overdrive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Vind hem wel vet! :D


Ik ook, veel dikker dan het origineel! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker nummertje, goed bezig! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 17:58 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Kennen de mensen dit nummer echt niet?


of Right Here? >.<


Zeker kennen we die wel, en allebei toppertjes van de bovenste plank! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 01:03 
 
Hardtraxx Veteran

oeeeh dit is wel nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 01:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nooit geweten dat Zero Vision The Beholder en Max Enforcer waren.

is alleen the beholder toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 02:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker nummer! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 02:13 
 
Hardtraxx Veteran

die kicks ook, heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ik vind deze remix beter dan het origineel. :loving:


x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Jolle schreef:
Nooit geweten dat Zero Vision The Beholder en Max Enforcer waren.

is alleen the beholder toch?


Nope, The Beholder en Max enforcer; http://www.discogs.com/artist/Zero+Vision
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zero Vision - Style Dropping is zelfs van Tha Playah. Hij vertelde een keer dat dat gewoon een experiment was, maar niet zijn ding.
Dus ik denk dat het gewoon een algemene alias is van de Neophyte crew?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is echt vet :D

Wat een kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 14:16 
 
Artiest

Hellkite schreef:
Zero Vision - Style Dropping is zelfs van Tha Playah. Hij vertelde een keer dat dat gewoon een experiment was, maar niet zijn ding.
Dus ik denk dat het gewoon een algemene alias is van de Neophyte crew?


Denk het niet. Houdt het maar gewoon op Max en Beholder
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 15:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vette remix van Jimmy :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roells schreef:
XtD schreef:
Erg vet :)


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WOOT dikke plaat dit! orgineel is al erg dik maar vind deze zelfs beter :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Vette remix van Jimmy :thumbsup:

Gezien deze reactie is deze remix dus gemaakt door Tha Playah.
Klinkt zeker lekker! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi iets dat er weer HC artiesten aan de HS gaan(High Voltage, Zero Vision) tenminste nog een paar die de hardheid erin houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis natuurlijk ook ;)
En Bioweapon :lol: Maar dat zul jij (Dakpan) denk ik niet zo geweldig vinden :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks