Die van Artifact
Zijn tracks zijn echt stuk voor stuk geniaal.
Zijn tracks zijn echt stuk voor stuk geniaal.
iRon wrote:Ik denk dat de remix van Highest Pressure van Radical Redemption ook uitgebracht wordt in deze EP.![]()
Crypsis geeft althans aan dat de HQ preview 'soon' online komt.
Magnetron wrote:komt hier helemaal niet op volgens de bron
Edit: wow, die zag ik niet aankomenMagnetron wrote:Er komt ook nog een album aan
Je hebt gelijk joh, het staat idd ook op HS.comyowan wrote:Even voor de goede orde: Er is geen plaat van Crypsis genaamd Reincarnation, die bestaat niet en het is ook niet de plaat uit het filmpje. Dit is een EP met alleen maar remixen
Dat drong ook al bij mij door, hebben ze daar bij HS-releases maar wat neergezetyowan wrote:Even voor de goede orde: Er is geen plaat van Crypsis genaamd Reincarnation, die bestaat niet en het is ook niet de plaat uit het filmpje. Dit is een EP met alleen maar remixen
moeten we nog langer wachten op die plaatyowan wrote:Even voor de goede orde: Er is geen plaat van Crypsis genaamd Reincarnation, die bestaat niet en het is ook niet de plaat uit het filmpje. Dit is een EP met alleen maar remixen
Is echt zo een nummer wat vet is in LQ en HQ enorm tegenvalt volgens mij dus niet teveel op verheugenmoeten we nog langer wachten op die plaathad me hier nog het meest op verheugd van de hele release!