Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 19:03 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Crudo

Track(s): Rough

Sample/video: /

Bron:
https://soundcloud.com/crudotv/rough
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-prod/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Doe hier maar: producers-corner/hoe-wat-produceren-t8263.html :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:

Ah, kan ook. :lol:

Is dat nou serieus de frontliner kick? :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jongens kom op zeg... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 21:24 
 
Hardtraxx Newbie

Dacht ik dat ik serieuze reviews van volwassenen te krijgen, blijkt het hier vol kleuters te zitten. Leuk. Zeer leuk. Ja dat is de frontliner kick, die kick is awesome en hij mag gebruikt worden. Jezus man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 21:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

CrudoTV schreef:
Dacht ik dat ik serieuze reviews van volwassenen te krijgen, blijkt het hier vol kleuters te zitten. Leuk. Zeer leuk. Ja dat is de frontliner kick, die kick is awesome en hij mag gebruikt worden. Jezus man.


Je hebt geen release gehad dus kun je in deze sectie sowieso geen serieus antwoord krijgen. Als je het in de producers corner zet heb je meer kans maar wat de regels daar zijn weet ik niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

De echte volwassenen zitten in het producer's gedeelte. En laat ons nu maar verder spelen in de zandbak, 't is hier net zo leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CrudoTV schreef:
Dacht ik dat ik serieuze reviews van volwassenen te krijgen, blijkt het hier vol kleuters te zitten. Leuk. Zeer leuk. Ja dat is de frontliner kick, die kick is awesome en hij mag gebruikt worden. Jezus man.

Wat zou het Release topic anders waard zijn als jij en alle andere 100 beginnende producers (waaronder ik ook) hier alles volgooien met hun snippets? een foutje oké maar ga niet zeggen dat wij de kleuters hier zijn als jij een fout maakt. en daarnaast ja de Frontliner kick is gratis, maar een kick maken is 1 van de moeilijkste onderdelen van het producen. dus probeer het zelf te maken en kijk wat voor feedback je kunt krijgen wil je op dit forum wat verder komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals hierboven al gezegd, deze sectie is voor artiesten die al een release op hun naam hebben staan.

Voor feedback en dergelijke verwijs ik je door naar het producers gedeelte (link).

Vragen? PM me maar.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks