Frontliner-style
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
idd, doet me op de een of andere manier veel denken aan On The Rise.. nummer is wel ok
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Dikkee dikke track!
Ja ik heb hetzelfdevvkeer wrote:idd, doet me op de een of andere manier veel denken aan On The Rise.. nummer is wel ok
Lijkt inderdaad wel HEEL veel op On the Rise.
Niet dat dit slecht is
Niet dat dit slecht is
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Komt door de loop v.d. bassline en het begin v.d. melo.
Bassline is sowieso veels te vaak gebruikt en melo heeft in het begin iets weg van on the rise ja.
Bassline is sowieso veels te vaak gebruikt en melo heeft in het begin iets weg van on the rise ja.
Kan inderdaad ook wel de vergelijkenis erin horen, maar dit is niet expres gedaan. Sowieso verloopt de melodie anders, maja hoop dat jullie het verder kunnen waarderen de remix 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Normaal ben ik niet zo van het zeiken maar dit lijkt toch wel erg veel op on the rise..
Verder prima track!
Verder prima track!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Klinkt goed Neilio! (y)
vind het wel leuk klinken alleen die pitchkick pitcht veel te hoog imo 
Kan ik het niet oneens mee zijn inderdaadIntervention wrote:vind het wel leuk klinken alleen die pitchkick pitcht veel te hoog imo
Hardstyle krijgt steeds minder bas, juist aan de nieuwe talenten om dat er weer wat in te brengen al zeg ik 't zelf
Neilio, had je hier niet beter een Frontliner - On The Rise (Neilio Remix) van kunnen maken? Had ook meer publiciteit gebracht 
Je kan ook overdrijvenp-stylez wrote:Neilio, had je hier niet beter een Frontliner - On The Rise (Neilio Remix) van kunnen maken? Had ook meer publiciteit gebracht
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Of niet pitchen 
Deze bassline hoor je sowieso al te vaak.
Deze bassline hoor je sowieso al te vaak.
Frii fraa frontliner dit kan toch echt niet zonder opzet ? lijkt wel een remix
Haha, nee is niet met opzet gedaan. Ik zal misschien nog even over die 2e melodie gaan buigenTrainfreak wrote:Frii fraa frontliner dit kan toch echt niet zonder opzet ? lijkt wel een remix
Domme vraag miss maar waar staat COTHS voor? Vette track hoor, wel wat gelijkenis met Frontliner. Maar de hoge kwaliteit produceren van Neilio valt me op bij de laatste previews.
Convention Of The Harder StyleTaxi wrote:Domme vraag miss maar waar staat COTHS voor? Vette track hoor, wel wat gelijkenis met Frontliner. Maar de hoge kwaliteit produceren van Neilio valt me op bij de laatste previews.
En hij is zeker goed bezig haha, hoop dat hij ooit nog eens bij een groot label gaat komen!
Zoals KickinAzz zegt, het staat voor Convention Of The Harder Styles, dit is een programma op FearFM elke zondag, waar ze steeds opkomende talenten een uur de tijd geven om te draaien en een korte interview afnemen.Taxi wrote:Domme vraag miss maar waar staat COTHS voor? Vette track hoor, wel wat gelijkenis met Frontliner. Maar de hoge kwaliteit produceren van Neilio valt me op bij de laatste previews.
En bedankt voor je compliment!
Ben erg druk bezig geweest de laatste tijd met produceren, dus het is mooi om te zien dat het opgemerkt wordt
Ik zeg niet dat het lelijk is, juist leuk =DNeilio wrote:Haha, nee is niet met opzet gedaan. Ik zal misschien nog even over die 2e melodie gaan buigenTrainfreak wrote:Frii fraa frontliner dit kan toch echt niet zonder opzet ? lijkt wel een remix