Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Intro vind ik super dik. Climax kick mag wellicht iets meer een stomp in de punch, verder vin ik de remix geslaagd 
Lekkere track hoor
. Vette intro en melodie is ook goed te doen. Kicks zijn dik in orde
.
Idd Derniels, als je 95% van de noten verschuift heeft het er wel wat van weg he 
Ik hoor er echt niks van Power Of The Mind in hoor 
D-Ruz wrote:Idd Derniels, als je 95% van de noten verschuift heeft het er wel wat van weg he
Dit dus.Grozny wrote:Ik hoor er echt niks van Power Of The Mind in hoor
Ik heb wel vergelijkingen van Frontliner - On The Rise gehoord, maar dat hoor ik er zelf ook in.
Ik zeg ook da het er totaal niet op lijkt, voor de duidelijkheid.
Ja weet ik :pD-Ruz wrote:Ik zeg ook da het er totaal niet op lijkt, voor de duidelijkheid.
Oke weer een onzekerheidje de wereld uitgeholpen 
zeker een nette remix neilio!
Kick's zijn dik in orde. de opbouw van de climax heeft misschien ver gezocht iets weg van power of the mind, verder helemaal niets. On the rise herken ik er wel in maar de melodie loopt heel anders.
Remix zeker geslaagd!
Kick's zijn dik in orde. de opbouw van de climax heeft misschien ver gezocht iets weg van power of the mind, verder helemaal niets. On the rise herken ik er wel in maar de melodie loopt heel anders.
Remix zeker geslaagd!
Thanks voor je feedback!Roells wrote:zeker een nette remix neilio!
Remix zeker geslaagd!
dit dus en verder wil ik nog ff zeggen dat je heeeeeeeel erg goed bezig bent de laatste tijd!Skedoedelefloeps wrote:Intro vind ik super dik. Climax kick mag wellicht iets meer een stomp in de punch, verder vin ik de remix geslaagd
Ja klinkt best goed, alleen de kicks vind ik niks. Mij iets te hoog 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
TheAvENgER wrote: dit dus en verder wil ik nog ff zeggen dat je heeeeeeeel erg goed bezig bent de laatste tijd!
Neilio, mag ik je vertellen dat ik dit kick vanaf 1:05 echt godvergeten geil vind 
Uiteraard!STAN- wrote:Neilio, mag ik je vertellen dat ik dit kick vanaf 1:05 echt godvergeten geil vind
Thanks allen!
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
zeker een vette track neilio!
alleen mist die kick wel wat kracht! als je dat nog een beetje probeert te fixen dat er iets meer power in komt dan geef ik deze zeker een 8!
alleen mist die kick wel wat kracht! als je dat nog een beetje probeert te fixen dat er iets meer power in komt dan geef ik deze zeker een 8!