Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Die rapsong zo kaal vond ik niks, maar toen hij die mid intro liet horen vond ik het toch stiekem wel gaaf! 
Typische Coone-track maar klinkt wel lekker!
Ben eens benieuwd naar wat meer Raw-Werk van hem, uitkijken naar de collab met B-front!
Ben eens benieuwd naar wat meer Raw-Werk van hem, uitkijken naar de collab met B-front!
Precies, dit soort tracks doen we vrij weinigjunkyard_sam wrote:uitkijken naar de collab met B-front!
-
D
vind de track niet zoveel aan.. hoop dat die wel met wat beters komt dan dit
erg benieuwd naar de collab met B-front
erg benieuwd naar de collab met B-front
Coone is voor mij gewoon een saaiheids-factor, maar vond die met Deepack nog wel grappig klinken! Benieuwd of het daar bij blijft. Verwacht trouwens niet veel van de samenwerking met Da Tweekaz.Oxbow wrote:Precies, dit soort tracks doen we vrij weinigjunkyard_sam wrote:uitkijken naar de collab met B-front!
Track klinkt nog best lekker. Is uiteraard nog niet af, maar zit wel een lekkere vibe in 
saai nummer, en waarom die achtrlijke teksten toch altijd. ik hou van nummers met zo weinig mogelijk tekst net als in early hardstyle.
Ik vind de tekst wel cool met die mid-intro. Tot nu toe nog geen slechte indruk van het album al is er ook nog geen track met de 'BAM!'-factor.
deze plaat vind ik zo ver ik kan horen leuk klinken
ff wachten op eind resultaat.
ff wachten op eind resultaat.
Zouden we niet beter een Coone - The Challenge topic aan kunnen maken in releases waar alle nummers van het album bij komen te staan aangezien het toch al zeker is dat hij in April uit gaat komen en dat een beetje overzichtelijker is?
Is er al een tijdje hoor...Jolle wrote:Zouden we niet beter een Coone - The Challenge topic aan kunnen maken in releases waar alle nummers van het album bij komen te staan aangezien het toch al zeker is dat hij in April uit gaat komen en dat een beetje overzichtelijker is?
Coone – The Challenge: Volg Coone z’n voortgang TOPIC
-
A
Nog steeds niet overtuigd
Weet niet, vind de vocals niet echt, kweet niet, hopelijk word die EA remix toch stukken beter..