Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Dit topic kan trouwens wel gesloten worden nu The Challenge een release topic heeft lijkt mij? ^^
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Maximum wrote:Dit topic kan trouwens wel gesloten worden nu The Challenge een release topic heeft lijkt mij? ^^
:yes:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Zijn komende 5 optredens:
  • Sat 23.04.2011
    BLACK - Ethias Arena, Hasselt (Belgium)
    Sun 24.04.2011
    The Challane(release party) - Highstreet, Hoogstraten (Belgium)
    Fri 29.04.2011
    Inflame - Cherrymoon, Lokeren (Belgium)
    Sat 30.04.2011
    Hommel Dance Event - Lilse Bergen, Lille (Belgium)
    Fri 06.05.2011
    Hardbeatzz - 'T Fortuin, Meer (Belgium)
Kans bestaat dat ik naar 4 van de 5 ga :P
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Ben nog steeds in twijfel of ik die CD ga kopen eigenlijk een beetje te veel van het goede die 26euro.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
mikeee wrote:Ben nog steeds in twijfel of ik die CD ga kopen eigenlijk een beetje te veel van het goede die 26euro.
Ik had er ook kleding bij besteld, die m'n moeder dan betaalde, en zei betaalde dus ook mooi die verzendkosten :P

Maar die hoge verzendkosten blijven gewoon hetzelfde als je er meer dingen bij koopt, dus misschien is dat een idee?
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
mikeee wrote:Ben nog steeds in twijfel of ik die CD ga kopen eigenlijk een beetje te veel van het goede die 26euro.
Bij Bol.com staat hij gewoon voor €18,99 en zij rekenen altijd €1,95 verzendkosten (zo uit mijn hoofd) ;)
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2023
twilightforce wrote:
Bij Bol.com staat hij gewoon voor €18,99 en zij rekenen altijd €1,95 verzendkosten (zo uit mijn hoofd) ;)
Chill bedankt voor de tip :)
R
1 posts member since 2011
last seen May 2011
Heb hem al besteld bij Toff, hebben ze bij bol.com ook die limited edition dan?
Hardtraxxer
286 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Heb hem vandaag ontvangen, cd dvd en gesigneerd. Ben de cd nu aan het luisteren :D
Hardtraxxer
337 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Ik vind het persoonlijk een heerlijk album, maar ik denk dat ik de meesten van het album na een tijdje wel zat ben
Hardtraxxer
163 posts member since 2010
last seen Apr 2013
Vandaag in men bus gekregen! :P
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2023
Rick-y wrote:Heb hem al besteld bij Toff, hebben ze bij bol.com ook die limited edition dan?
Zal wel niet maar ik ga geen 7-8 euro meer betalen voor handtekening dus vandaag nog even bestellen bij bol.
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
het album een bommetje is.
respect voor coone :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
C-Mind wrote:het album een bommetje is.
respect voor coone :worship:
Hardtraxxer
712 posts member since 2010
last seen Aug 2013
mikeee wrote:
Rick-y wrote:Heb hem al besteld bij Toff, hebben ze bij bol.com ook die limited edition dan?
Zal wel niet maar ik ga geen 7-8 euro meer betalen voor handtekening dus vandaag nog even bestellen bij bol.
Geloof me, niet alleen Coone heeft zijn handtekening erop gezet, alle artiesten die mee gewerkt hebben aan dit album, hebben allemaal hun handtekening gezet. Een vriend van mij heeft dit album ook :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
is gewoon gedrukt >.<
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nee joh, ze hebben 1000 Cd's van België naar Nederland via Zweden, naar Italië laten vliegen, zodat iedereen hun naam er op kon zetten :thumbsup:
Hardtraxxer
712 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Josh-T wrote:is gewoon gedrukt >.<
Dat heb ik toch ook niet gezegd, zeg alleen dat al hun handtekeningen erop staan.

Image
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Ik heb hem toch liever digitaal :D
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nrgizer wrote:Ik heb hem toch liever digitaal :D
Me 2 :$
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Heb hem liever niet. xd
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
BadToTheBone wrote:
mikeee wrote:
Geloof me, niet alleen Coone heeft zijn handtekening erop gezet, alle artiesten die mee gewerkt hebben aan dit album, hebben allemaal hun handtekening gezet. Een vriend van mij heeft dit album ook :thumbup:
En die vriend van je zit toevallig bij warezgroep HB? xd
Coone heeft bij de limited edition z'n handtekening op de cover gezet. Daarnaast is er ook die bonus cd/dvd met alle handtekeningen erop. Wat staat daar eigenlijk op?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Op de DVD staan alle Challenge afleveringen die je op Youtube ook kan zien, soms een paar seconden extra beeldmateriaal. Dvd duurt zo'n uur en 45 minuten. ;)
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Mail van Toff music:

Door de ongelofelijk grote vraag naar ‘The Challenge’ Cd van Coone heeft de produktie de vraag niet helemaal kunnen volgen.

Het spijt ons te moeten zeggen dat er een vertraging zit in de levering. We beginnen terug met uitleveren vanaf vrijdag aanstaande. Uiteraard zijn dit gesigneerde exemplaren!

Onze oprechte excuses voor de vertraging.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Ik las het al jah!..

Hier kan trouwens wel een slotje op lijkt mij? ^^