Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 01:55 
 
Hardtraxxer

Artiest: Coone

Track(s): Headbanger

Sample/video:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 04:22 
 
Hardtraxxer

Coone gaat weer de goede kant op :D , Die climax melodie GVD WAT LEKKER :loving: , Kick ordeel ik nog niet over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de mensen die altijd zitten te zeiken over hoge pitch kicks, in dit filmpje hoor je duidelijk dat die hoogste pitch er het beste uit komt qua bass. Lekkere melodie ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

MelodicArtDJ schreef:
Voor de mensen die altijd zitten te zeiken over hoge pitch kicks, in dit filmpje hoor je duidelijk dat die hoogste pitch er het beste uit komt qua bass. Lekkere melodie ook!

Kan er wel meer bass in zitten, maar dat betekent niet meteen dat het mooier is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 12:51 
 

Lekker trackje weer van Coone, goed bezig de laatste tijd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie klinkt aardig bekent, kicks kan ik niet over oordelen.. Maar is deze titel niet voor een jump track? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Melodie klinkt aardig bekent

@2:11?

Lekkere melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelodicArtDJ schreef:
Voor de mensen die altijd zitten te zeiken over hoge pitch kicks, in dit filmpje hoor je duidelijk dat die hoogste pitch er het beste uit komt qua bass. Lekkere melodie ook!

Serieus.... :/ In zulke lage kwaliteit kun je daar toch nog niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 15:13 
 
Hardtraxx Elite

erg benieuwd naar hq, melodie klinkt lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Voor de mensen die altijd zitten te zeiken over hoge pitch kicks, in dit filmpje hoor je duidelijk dat die hoogste pitch er het beste uit komt qua bass. Lekkere melodie ook!

Kan er wel meer bass in zitten, maar dat betekent niet meteen dat het mooier is.


wel waar noobie bass moet je voele
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Wout1997 schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Voor de mensen die altijd zitten te zeiken over hoge pitch kicks, in dit filmpje hoor je duidelijk dat die hoogste pitch er het beste uit komt qua bass. Lekkere melodie ook!

Kan er wel meer bass in zitten, maar dat betekent niet meteen dat het mooier is.


wel waar noobie bass moet je voele

Dus jij vind een pitch altijd mooier dan de gewone niet-gepitchte kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kom je tot die conclusie met de tekst die ik je gaf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Mods:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/coone-tba-t31017.html

:list:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks