kick vind ik ook niet speciaal maar toch even wachten op het geheel
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
-
D
nee vind die melodie niet echt pakkend
kvind deze plaat zoals ik hem hier hoor echt al stukken beter dan Ra-ta-ta 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vind dat een beetje apart gezegd, zeker aangezien de de tekst niet vergelijkbaar vind met de andere PP tracks.Protoss wrote:weer van die mongol vocals
Achja, vanaf nu word wss iedere plaat van PP met vocals er in afgekraakt. Vind het zelf lekker klinken. 
paar domme woordenSkedoedelefloeps wrote:Vind dat een beetje apart gezegd, zeker aangezien de de tekst niet vergelijkbaar vind met de andere PP tracks.Protoss wrote:weer van die mongol vocals
lol dit is denk 1 van de eerste tracks van pp dat ik wat over de vocals zeg maar de vocals worden wel steeds irritanterNando wrote:Achja, vanaf nu word wss iedere plaat van PP met vocals er in afgekraakt. Vind het zelf lekker klinken.
Was ook niet alleen naar jou bedoelt hoor, meer in het algemeen. PP kunnen tegenwoordig ook niks meer goed doen hier.Protoss wrote:lol dit is denk 1 van de eerste tracks van pp dat ik wat over de vocals zeg maar de vocals worden wel steeds irritanterNando wrote:Achja, vanaf nu word wss iedere plaat van PP met vocals er in afgekraakt. Vind het zelf lekker klinken.
Snap niet wat er zo erg aan die vocals is. Normaliter komen ze uit een film, nu worden ze zelf ingesproken. Vind het wel klinken.
ik vind ze niet slecht maar het is veel hetzelfdeNando wrote:Was ook niet alleen naar jou bedoelt hoor, meer in het algemeen. PP kunnen tegenwoordig ook niks meer goed doen hier.Protoss wrote:lol dit is denk 1 van de eerste tracks van pp dat ik wat over de vocals zeg maar de vocals worden wel steeds irritanterNando wrote:Achja, vanaf nu word wss iedere plaat van PP met vocals er in afgekraakt. Vind het zelf lekker klinken.
Ze proberen tenminste iets met de vocals te doen dat past bij de track, zoals ze hier uitleggen.
Ik vind deze keer de vocals wel beter, ook die melo pakt me, zeer beniewd naar de rest vna deze track.
Ik vind deze keer de vocals wel beter, ook die melo pakt me, zeer beniewd naar de rest vna deze track.
klinkt lekker! en ik vind de pp vocals juist heerlijk!
ze kunnen vanalles voor de vocals gebruiken films/games enzovoortRoebén wrote:Ze proberen tenminste iets met de vocals te doen dat past bij de track, zoals ze hier uitleggen.
@ Protoss:
Ik vraag me af of jij wel het hele filmpje beluisterd hebt, want deze keer zijn de vocals echt heel anders dan in de meeste andere tracks van hun.. de enige overeenkomst is dat ze ongeveer dezelfde sound hebben, maar in dit geval lopen ze niet door de midintro heen, zijn ze stukken diepgaander (ook al zijn het geen hele zinnen maar dat hoeft voor mij ook niet want anders zou je weer een eindeloze break krijgen) en ze zijn natuurlijk ook nog eens stukken minder kinderachtig dan 'in every room we make the bass boom', 'ratata' en 'go tell it to your mama'
Melodie en kicks klinken ook goed (volgens mij zijn de melodie en de kicks ook gemaakt door Coone als ik het filmpje goed bekijk, dus van weinig inbreng van hem is er denk ik geen sprake)
Klinkt veelbelovend dus voor zover ik het kan horen
Ik vraag me af of jij wel het hele filmpje beluisterd hebt, want deze keer zijn de vocals echt heel anders dan in de meeste andere tracks van hun.. de enige overeenkomst is dat ze ongeveer dezelfde sound hebben, maar in dit geval lopen ze niet door de midintro heen, zijn ze stukken diepgaander (ook al zijn het geen hele zinnen maar dat hoeft voor mij ook niet want anders zou je weer een eindeloze break krijgen) en ze zijn natuurlijk ook nog eens stukken minder kinderachtig dan 'in every room we make the bass boom', 'ratata' en 'go tell it to your mama'
Melodie en kicks klinken ook goed (volgens mij zijn de melodie en de kicks ook gemaakt door Coone als ik het filmpje goed bekijk, dus van weinig inbreng van hem is er denk ik geen sprake)
ik vind het meer een psyko kick met een coone melodie
desalniettemin belooft het veel goeds
ben benieuwd naar Coone & B-front
desalniettemin belooft het veel goeds
ben benieuwd naar Coone & B-front
Dit dus.KickinAzz wrote:@ Protoss:
Als de vocals dan weer van ergens anders komen is het weer van; wees eens origineel, of verzin zelf vocals. En dan waarschijnlijk ook nog, zo is het simpeler voor coone's cahllenge, als ie alles gaat kopieren. Zoiets krijg je dan zowizo.
ja heb het hele filmpje beluisterd maar wat ik al zij vind die vocals van hun gewoon niks klaarKickinAzz wrote:@ Protoss:
Die vocals slaan echt wel ergens op
. En het klinkt ook lekker, ben benieuwd 
-
FHardtraxxer
- 85 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Psyko Punkz, Eerst waren 't helden, toen kwamen ze overal.
Nu kotst elke "echte hardstyle liefhebber" ze uit.
Gezeik altijd hier. <3
Nu kotst elke "echte hardstyle liefhebber" ze uit.
Gezeik altijd hier. <3
Vocals zijn weer een drama, maar de melodie valt me 100% mee.