Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Artiest: Coone & Psyko Punkz

Track(s): The Words

Sample/video: View on YouTube
View on YouTube
D
nee vind die melodie niet echt pakkend :/
kick vind ik ook niet speciaal maar toch even wachten op het geheel :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
kvind deze plaat zoals ik hem hier hoor echt al stukken beter dan Ra-ta-ta :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
weer van die mongol vocals :/
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Protoss wrote:weer van die mongol vocals :/
Vind dat een beetje apart gezegd, zeker aangezien de de tekst niet vergelijkbaar vind met de andere PP tracks.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Achja, vanaf nu word wss iedere plaat van PP met vocals er in afgekraakt. Vind het zelf lekker klinken. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Skedoedelefloeps wrote:
Protoss wrote:weer van die mongol vocals :/
Vind dat een beetje apart gezegd, zeker aangezien de de tekst niet vergelijkbaar vind met de andere PP tracks.
paar domme woorden -.- idk het past er niet bij, bij tracks als click click pp trick ofzo dat luisterde lekker maar dit niet
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Nando wrote:Achja, vanaf nu word wss iedere plaat van PP met vocals er in afgekraakt. Vind het zelf lekker klinken. :)
lol dit is denk 1 van de eerste tracks van pp dat ik wat over de vocals zeg maar de vocals worden wel steeds irritanter
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Protoss wrote:
Nando wrote:Achja, vanaf nu word wss iedere plaat van PP met vocals er in afgekraakt. Vind het zelf lekker klinken. :)
lol dit is denk 1 van de eerste tracks van pp dat ik wat over de vocals zeg maar de vocals worden wel steeds irritanter
Was ook niet alleen naar jou bedoelt hoor, meer in het algemeen. PP kunnen tegenwoordig ook niks meer goed doen hier.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Snap niet wat er zo erg aan die vocals is. Normaliter komen ze uit een film, nu worden ze zelf ingesproken. Vind het wel klinken.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Nando wrote:
Protoss wrote:
Was ook niet alleen naar jou bedoelt hoor, meer in het algemeen. PP kunnen tegenwoordig ook niks meer goed doen hier.
ik vind ze niet slecht maar het is veel hetzelfde
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ze proberen tenminste iets met de vocals te doen dat past bij de track, zoals ze hier uitleggen.
Ik vind deze keer de vocals wel beter, ook die melo pakt me, zeer beniewd naar de rest vna deze track.
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Sep 2012
klinkt lekker! en ik vind de pp vocals juist heerlijk!
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Roebén wrote:Ze proberen tenminste iets met de vocals te doen dat past bij de track, zoals ze hier uitleggen.
Ik vind deze keer de vocals wel beter, ook die melo pakt me, zeer beniewd naar de rest vna deze track.
ze kunnen vanalles voor de vocals gebruiken films/games enzovoort
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Melodie klinkt goed :)
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Levert vette tv op! =D
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
@ Protoss:
Ik vraag me af of jij wel het hele filmpje beluisterd hebt, want deze keer zijn de vocals echt heel anders dan in de meeste andere tracks van hun.. de enige overeenkomst is dat ze ongeveer dezelfde sound hebben, maar in dit geval lopen ze niet door de midintro heen, zijn ze stukken diepgaander (ook al zijn het geen hele zinnen maar dat hoeft voor mij ook niet want anders zou je weer een eindeloze break krijgen) en ze zijn natuurlijk ook nog eens stukken minder kinderachtig dan 'in every room we make the bass boom', 'ratata' en 'go tell it to your mama' :P

Melodie en kicks klinken ook goed (volgens mij zijn de melodie en de kicks ook gemaakt door Coone als ik het filmpje goed bekijk, dus van weinig inbreng van hem is er denk ik geen sprake)

Klinkt veelbelovend dus voor zover ik het kan horen :thumbup:
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
ik vind het meer een psyko kick met een coone melodie
desalniettemin belooft het veel goeds :thumbsup:
ben benieuwd naar Coone & B-front
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
KickinAzz wrote:@ Protoss:
Ik vraag me af of jij wel het hele filmpje beluisterd hebt, want deze keer zijn de vocals echt heel anders dan in de meeste andere tracks van hun.. de enige overeenkomst is dat ze ongeveer dezelfde sound hebben, maar in dit geval lopen ze niet door de midintro heen, zijn ze stukken diepgaander (ook al zijn het geen hele zinnen maar dat hoeft voor mij ook niet want anders zou je weer een eindeloze break krijgen) en ze zijn natuurlijk ook nog eens stukken minder kinderachtig dan 'in every room we make the bass boom', 'ratata' en 'go tell it to your mama' :P

Melodie en kicks klinken ook goed (volgens mij zijn de melodie en de kicks ook gemaakt door Coone als ik het filmpje goed bekijk, dus van weinig inbreng van hem is er denk ik geen sprake)

Dit dus.
Als de vocals dan weer van ergens anders komen is het weer van; wees eens origineel, of verzin zelf vocals. En dan waarschijnlijk ook nog, zo is het simpeler voor coone's cahllenge, als ie alles gaat kopieren. Zoiets krijg je dan zowizo.
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
klinkt vet :)
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
KickinAzz wrote:@ Protoss:

ja heb het hele filmpje beluisterd maar wat ik al zij vind die vocals van hun gewoon niks klaar
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Die vocals slaan echt wel ergens op :thumbup:. En het klinkt ook lekker, ben benieuwd :)
F
Hardtraxxer
85 posts member since 2010
last seen Dec 2011
Psyko Punkz, Eerst waren 't helden, toen kwamen ze overal.
Nu kotst elke "echte hardstyle liefhebber" ze uit.

Gezeik altijd hier. <3
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Vocals zijn weer een drama, maar de melodie valt me 100% mee.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Saai :yawn: