Vind het vet klinken anders
Als de rest van het album ook zo klinkt ben ik al verkocht
Als de rest van het album ook zo klinkt ben ik al verkocht
Nu is het psyko punks ,Froozen wrote:Psyko Punkz, Eerst waren 't helden, toen kwamen ze overal.
Nu kotst elke "echte hardstyle liefhebber" ze uit.
Gezeik altijd hier. <3
De muziek van Psyko Punkz is andesr niet wezelijk anders geworden, maar de reactie van mensen hier wel.Protoss wrote:gaat niet om dat die overal staat denk maar gewoon om de muziek
maar het kan ook dat b front over een jaar ineens jumpstyle maakt
Bron?TiMOTHYb wrote:Track gaat 'The Words' heten.
misschien zijn mensen dit zat omdat het heletijd hetzelfde isKhadber wrote:De muziek van Psyko Punkz is andesr niet wezelijk anders geworden, maar de reactie van mensen hier wel.Protoss wrote:gaat niet om dat die overal staat denk maar gewoon om de muziek
maar het kan ook dat b front over een jaar ineens jumpstyle maakt
Misschien omdat het meer van hetzelfde is en men daar niet meer op zit te wachten, bovendien zijn de vocals van de laatste paar tracks een stuk kinderachtiger dan die van de oude tracks.Khadber wrote:De muziek van Psyko Punkz is andesr niet wezelijk anders geworden, maar de reactie van mensen hier wel.Protoss wrote:gaat niet om dat die overal staat denk maar gewoon om de muziek
maar het kan ook dat b front over een jaar ineens jumpstyle maaktBron?TiMOTHYb wrote:Track gaat 'The Words' heten.
Coone's twitter.Khadber wrote:De muziek van Psyko Punkz is andesr niet wezelijk anders geworden, maar de reactie van mensen hier wel.Protoss wrote:gaat niet om dat die overal staat denk maar gewoon om de muziek
maar het kan ook dat b front over een jaar ineens jumpstyle maaktBron?TiMOTHYb wrote:Track gaat 'The Words' heten.
djcoone Coone
Me and @psykopunkz finished our track for 90% called: The Words !!!The Challenge Episode 02, online soon...
Dat jij ze misschien niet begrijpt is een heel ander verhaalProtoss wrote:oja en de vocals : the colors the grey the fire the smoke the lights the dark so speak up to choke?
the words that hurt the thruth? the lies the wispers the noise its blinding your eyes
fantastisch
Komt omdat de vocals een beetje in hetzelfde ritme zijn gedaan.Teknizion wrote:Nummer doet me heel erg aan The Music In You denken..
wat valt er aan te begrijpen ?KickinAzz wrote:Dat jij ze misschien niet begrijpt is een heel ander verhaalProtoss wrote:oja en de vocals : the colors the grey the fire the smoke the lights the dark so speak up to choke?
the words that hurt the thruth? the lies the wispers the noise its blinding your eyes
fantastisch
Ik heb het nummer even beluisterd en het lijkt allemaal wel wat op elkaar.Teknizion wrote:Nummer doet me heel erg aan The Music In You denken..