Related topics
- View the latest post: Da Tweekaz x HALIENE - Heaven (Million Miles Rework) (BH1462-0)
- View the latest post: HALIENE - Million Miles (Da Tweekaz Remix) (BH13630)
- View the latest post: Coone - Million Miles (The Elite Remix)
- View the latest post: Coone - Million Miles (2018 Edit)
- View the latest post: Project One - Million Miles
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Ok dit is 1000 keer beter dan het origineel:P
klonk wel dik ja 
zeker omdat coone de originele draaide ,merkte je toch wel vooruitgang
zeker omdat coone de originele draaide ,merkte je toch wel vooruitgang
Wanneer zijn die gasten eindelijk eens klaar met de hardstylescene vervuilen. 
Ik weet het nog niet, ff wachten op betere kwaliteit.
Al klinkt die 2e climax al wel leuk zo.wootum wrote:Ik weet het nog niet, ff wachten op betere kwaliteit.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
wat een sip publiek daar voor die camera, zitten beetje rond te kijken enz haha 
Altijd dat gezanik over dat publiek, werkelijk... Als jij tussendoor je broodje worst zit te eten ga ik je toch ook niet zeggen dat je moet hupsen op de muziek!Timmer wrote:wat een sip publiek daar voor die camera, zitten beetje rond te kijken enz haha
beter dan het origineel maar ik vond het origineel helemaal niks dus deze is iets beter dan helemaal niks!
zoooooo veeeel keer beter dan het origineel!
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Omdat ik scherp ben:knotsjebilly wrote:Altijd dat gezanik over dat publiek, werkelijk... Als jij tussendoor je broodje worst zit te eten ga ik je toch ook niet zeggen dat je moet hupsen op de muziek!Timmer wrote:wat een sip publiek daar voor die camera, zitten beetje rond te kijken enz haha
Als je bij een stage staat ben je aan het feesten, als je zit te eten meestal niet.
Nee, ik snap helemaal wat jij bedoelt. Iedereen moet gewoon zijn ding doen.
Maar ik denk meer dat Timmer er op doelt dat de sfeer er ook niet beter van wordt.
Als er iemand is die dit doet is het wel Coone ,Oxbow wrote:Wanneer zijn die gasten eindelijk eens klaar met de hardstylescene vervuilen.
btw echt een leuke remix
de originele was gwn
Mwa maar saaie remix, origneel vond ik al niks deze is ietsje beter.
Origineel kan me niet echt boeien, dit misschien ietsje meer.
Wilde er eigenlijk niks over zeggen maar inderdaad; klap dan niet.Neilio wrote:erg in de maat klappend...
-
D
dit is typisch zo'n nummer voor Da Tweekaz om te remixen
ik ga nog niet oordelen
ik ga nog niet oordelen
Zou jij wel vrolijk doen met zo'n nummer?Timmer wrote:wat een sip publiek daar voor die camera, zitten beetje rond te kijken enz haha
+1 voor het gegiechel aan het begin 
-
T
Haha windawasiknie wrote:Zou jij wel vrolijk doen met zo'n nummer?Timmer wrote:wat een sip publiek daar voor die camera, zitten beetje rond te kijken enz haha![]()
-
I
beter dan het origineel, maar nog zeker niet top!