Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Coone

Track(s): Million Miles (Da Tweekaz remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok dit is 1000 keer beter dan het origineel:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klonk wel dik ja :D
zeker omdat coone de originele draaide ,merkte je toch wel vooruitgang :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer zijn die gasten eindelijk eens klaar met de hardstylescene vervuilen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik weet het nog niet, ff wachten op betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nice! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik weet het nog niet, ff wachten op betere kwaliteit.

Al klinkt die 2e climax al wel leuk zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

wat een sip publiek daar voor die camera, zitten beetje rond te kijken enz haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
wat een sip publiek daar voor die camera, zitten beetje rond te kijken enz haha :P

Altijd dat gezanik over dat publiek, werkelijk... Als jij tussendoor je broodje worst zit te eten ga ik je toch ook niet zeggen dat je moet hupsen op de muziek! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beter dan het origineel maar ik vond het origineel helemaal niks dus deze is iets beter dan helemaal niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

zoooooo veeeel keer beter dan het origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:39 
 
Hardtraxx Addict

knotsjebilly schreef:
Timmer schreef:
wat een sip publiek daar voor die camera, zitten beetje rond te kijken enz haha :P

Altijd dat gezanik over dat publiek, werkelijk... Als jij tussendoor je broodje worst zit te eten ga ik je toch ook niet zeggen dat je moet hupsen op de muziek! :corn:


Omdat ik scherp ben:
Als je bij een stage staat ben je aan het feesten, als je zit te eten meestal niet. :P
Nee, ik snap helemaal wat jij bedoelt. Iedereen moet gewoon zijn ding doen.
Maar ik denk meer dat Timmer er op doelt dat de sfeer er ook niet beter van wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Wanneer zijn die gasten eindelijk eens klaar met de hardstylescene vervuilen. >.<


Als er iemand is die dit doet is het wel Coone ,

btw echt een leuke remix

de originele was gwn :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa maar saaie remix, origneel vond ik al niks deze is ietsje beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lekker hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Origineel kan me niet echt boeien, dit misschien ietsje meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

erg in de maat klappend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
erg in de maat klappend...

Wilde er eigenlijk niks over zeggen maar inderdaad; klap dan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:53 
 

dit is typisch zo'n nummer voor Da Tweekaz om te remixen :P
ik ga nog niet oordelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
wat een sip publiek daar voor die camera, zitten beetje rond te kijken enz haha :P

Zou jij wel vrolijk doen met zo'n nummer? :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+1 voor het gegiechel aan het begin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 16:14 
 

dawasiknie schreef:
Timmer schreef:
wat een sip publiek daar voor die camera, zitten beetje rond te kijken enz haha :P

Zou jij wel vrolijk doen met zo'n nummer? :P xd


Haha win :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:31 
 

beter dan het origineel, maar nog zeker niet top! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgensmij is dit best een leuke remix, origineel zit best goed in elkaar maar die kicks zijn te lomp voor woorden..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks