Pannenkoek schreef:
MYTZE schreef:
AboveColin schreef:
https://aoc.ffm.to/aoc072 hahahahah
Ik wacht wel even tot het wat duidelijker is voordat ik m bij releases gooi, want weet niet of het om deze track gaat of dat dat een andere is
Die Aftershock plaat is inderdaad een hele andere. Vind het overigens echt ongekend dat dit hele label alleen nog maar lijkt te draaien op releases van Aftershock, Sound Rush en de Eternity gasten. Headhunterz en Wildstylez hebben respectievelijk 7 en 9 maanden niets uitgebracht, en de radiostilte gaat vooralsnog rustig verder. Noisecontrollers zit ook al 7 maanden zonder releases, en Bass Modulators komen ook met weinig nieuws.
Ze zullen het sublabel wel Eternity genoemd hebben omdat de gasten op het main label er een eeuwigheid over doen om een keer wat nieuw muziek ten gehore te brengen. Kunnen ze met al dat dertien in een dozijn spul de mensen proberen zoet te houden
Haha wow, excactly my thoughts. Ik wil er geen #howcanimakethisaboutme van maken, maar heb dit ook al vaker gezegd in diverse topics. Iedere keer als er een aankondiging komt word je weer blij gemaakt met een dode mus. Aftershock dingen die geen hoge ogen gooien, Sound Rush waarbij alles hetzelfde klinkt en de Eternity gasten waarbij alleen de eerste release vaak leuk is (dit lijkt ook vaak de track te zijn waardoor ze zijn opgevallen en het daardoor een beetje 'moeten blijven produceren ' wordt). Tijdens sets van Headhunterz en Wildstylez ook weinig tot geen glimp van nieuwe tracks (op wat Yellow Claw bootlegjes na). Normaal wachtte je nog wel eens met smart op 'die nieuwe track'.
De hele hype rondom Project One ben ik ook wel zat eigenlijk. Gevalletje als je te lang wacht met eten, heb je geen honger meer. Ik snap best dat je een album groots wilt brengen, maar laten we nu niet doen alsof we hier met artiesten te maken hebben van het kaliber de Rolling Stones, Queen, Madonna, Adele etc.