Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Waarom staat dit helemaal in een 'nieuwe track' topic? -.-


Hij is toch nieuw ofniet?
misschien dat hij nooit released zijn worden, of misschien een free.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:09 
 
Hardtraxxer

@ Elexz, je dacht toch niet echt serieus dat dit een nieuw nummer van Coone was?

OT: Echt geniaal gedaan:D! Hoop dat er nog meer volgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 19:07 
 
Hardtraxxer

dat filmpje van ran-d! geweldig! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

Beide Knock Out filmpjes zijn wel vet haha. Track is gewoon cool, fucken met Ran-D :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NightPower schreef:
@ Elexz, je dacht toch niet echt serieus dat dit een nieuw nummer van Coone was?

Je weet het nooit tegenwoordig... Het is ook niet alsof ik altijd hoge verwachtingen van Coone heb of zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha prachtig dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 13:49 
 
Hardtraxxer

Echt jezus mensen wat winden we ons hier op over de lyrics. Ze zijn leuk verzonnen voor een knockout diss-track dus zit niet zo te zeike. Als je op dat feest zelf staat is zon nummer geniaal. Jullie achter je pctje alles tot in de puntjes lopen te beoordelen. Ga zelf naar dat feest en t is prima plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martijn1992 schreef:
Echt jezus mensen wat winden we ons hier op over de lyrics. Ze zijn leuk verzonnen voor een knockout diss-track dus zit niet zo te zeike. Als je op dat feest zelf staat is zon nummer geniaal. Jullie achter je pctje alles tot in de puntjes lopen te beoordelen. Ga zelf naar dat feest en t is prima plaatje

We hebben er weer eentje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar hij heeft een punt :P voor dit concept is het leuk, MAAR IK ZAL NOOIT MEER IETS NEGATIEFS ZEGGEN IK GA GELIJK ZELF MUZIEK MAKEN DOEI
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martijn1992 schreef:
Echt jezus mensen wat winden we ons hier op over de lyrics. Ze zijn leuk verzonnen voor een knockout diss-track dus zit niet zo te zeike. Als je op dat feest zelf staat is zon nummer geniaal. Jullie achter je pctje alles tot in de puntjes lopen te beoordelen. Ga zelf naar dat feest en t is prima plaatje

Nee, wij gaan nooooooit naar feesten. Daarom hebben we een feest-topic. En wat moeten we anders beoordelen dan de lyrics? Dat is het enige wat is veranderd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik durf te wedden dat toch zeker 90% van de hardtraxx leden op z'n minst naar 1 Hardstyle/core/trance feest geweest is, haha ''ga eens naar een feest'', laat me niet lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel leuk bedacht voor het event zelf, releasewaardig vind ik het echter niet (zal waarschijnlijk ook wel niet zo zijn...).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 13:26 
 
Hardtraxxer

Ik denk een free release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 13:30 
 

NightPower schreef:
Ik denk een free release!


Dat zou het wel ineens kut maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom dit überhaupt in het Nieuwe Tracks gedeelte staat is mij al een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Waarom dit überhaupt in het Nieuwe Tracks gedeelte staat is mij al een raadsel.

Dat zei ik ook al. Echt kansloos! >.<
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks