Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Lekkere reverse bass en mooie screeches
ben benieuwd naar de rest van de track
!
Mee eens eigenlijk. Zeer interessant tot nu toe! Volgende track die interessant is.D-Teq wrote:Lekkere reverse bass en mooie screechesben benieuwd naar de rest van de track
!
Leuk filmpje en ben benieuwd naar de track! Klinkt leuk tot nu toe maar we krijgen niet veel te horen.
Coone @ Twitter: "Arrived @ my hotel in Stockholm (Sweden)... Tomorrow evening I'm gonna have a "little" party with Headhunterz, Crypsis, Max Enforcer, Ran-D, Angerfist and many more....Mondaybar baby!!!Festuca wrote:Wasted Penguinz ?
Nog eens: de dj's voor de samenwerkingen zijn al bekend.Festuca wrote:Wasted Penguinz ?
-
D
idd,, klinkt heerlijke.. ben echt benieuwd naar de rest van het albumD-Teq wrote:Lekkere reverse bass en mooie screechesben benieuwd naar de rest van de track
!
Nog geen een track die me niet geboeid heeft op dit album(althans, tot nu toe)
View on YouTube
Wat een dikke melodie zeg
! Wordt een dikke plaat dit
! Coone is echt lekker bezig hoor, dat album wordt gewoon geniaal
!
Wat een dikke melodie zeg
Weet je zeker dat deze hierbij hoort? Want het kan ook weer een stukje voor een nieuwe track zijn.
Hij zegt in zijn filmpje dat dit voor zijn 2e solo track isKhadber wrote:Weet je zeker dat deze hierbij hoort? Want het kan ook weer een stukje voor een nieuwe track zijn.
Oh, dat heb ik dan gemist. Ik zal de eerste post dan even updaten. Danku!D-Teq wrote:Hij zegt in zijn filmpje dat dit voor zijn 2e solo track isKhadber wrote:Weet je zeker dat deze hierbij hoort? Want het kan ook weer een stukje voor een nieuwe track zijn.
Dit vind ik wel echt leuk klinken, lekker vrolijk plaatje 
Ja leuke typische Coone sounds deze track 
Eerste track van Coone solo die me echt kan raken, en meteen goed ook!
Heerlijke uplifting melodie indd en de vocals passen er goed bij. Intro klonk ook zeker niet verkeerd.
Heerlijke uplifting melodie indd en de vocals passen er goed bij. Intro klonk ook zeker niet verkeerd.
Pff, wat een lange break, wat boeit mij die universal language bullshit, geef mij een bassline 
Haha eens met bovenstaande, maar voor de rest is ie wel leuk eigenlijk! Lekker vrolijk deuntje 
Moet toegeven dat ik tot nu toe wel boven verwachting goeie dingen heb gehoord voor dit album. Hoop dat ie zo door gaat.
Moet toegeven dat ik tot nu toe wel boven verwachting goeie dingen heb gehoord voor dit album. Hoop dat ie zo door gaat.
break van 1.35 tot 3.10 :'[Lyst wrote:Pff, wat een lange break, wat boeit mij die universal language bullshit, geef mij een bassline
das wel erg lang ja.
duurt zeer lang idd maar hijs verder wel lekker