klinkt zeker wel strak 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
GHardtraxxer
- 74 posts member since 2011
- last seen Sep 2012
Gok dat dit Coone & Technoboy "Nustyle Crap" (TBY goes crazy Mix) is, kan me niet voorstellen dat dit de Coone mix is.
Als hier toch een soort van Countdown-kicks onder zitten 
Wat een naam ook voor die track
. Maar klinkt helemaal niet verkeerd, al wil ik pas echt oordelen bij een hogere kwaliteit preview.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Hahaha idd, schaamteloos kopieergedragLyst wrote:Wake Up 2.0? Kan er verder niet veel uit op maken.
-
RHardtraxxer
- 184 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
Klinkt erg goed zover ik het kan horen! 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
paar weken geleden in time out gehoord, van coone, toen draaide die hem voort eerst, vond hel wel effe wazig, kan me er bijna niks meer van herinneren, alleen klinkt wel grappig:P 170 bpm ofzo?:P
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Lyst wrote:Wake Up 2.0?
Dan ben ik meer dan tevreden. Ben benieuwd naar de HQ.Daveytl wrote:Als hier toch een soort van Countdown-kicks onder zitten
sjobie wrote:Grozny wrote:Wacht wel op Hq, kan hier niet zoveel op uitmaken.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
Maximum wrote:sjobie wrote:Grozny wrote:Wacht wel op Hq, kan hier niet zoveel op uitmaken.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
op twitter had technoboy geretweet van dr. phunk ''@djtechnoboy & @djcoone - Newstyle crap (Coone goes wild remix) _0_''p-stylez wrote:Gok dat dit Coone & Technoboy "Nustyle Crap" (TBY goes crazy Mix) is, kan me niet voorstellen dat dit de Coone mix is.
Ja leuk, maar die Dr. Phunk zit ook bij Dirty Workz. Dus waarschijnlijk heeft Coone hem gewoon laten horen.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014

Last edited by jambekkie on 24 Jan 2012 20:14, edited 2 times in total.
Ze komen zo te zien allebei uit op Dirty Workz.
Positief verrast moet ik zeggen! Hopelijk snel HQ zodat ik definitief kan oordelen.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
leuke track maar wacht wel tot HQ!
-
SHardtraxxer
- 75 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Was aanwezig op 5 years Ohstyle. Kan wel beamen dat de kicks wel hard waren, was wel verrast om zo een plaat van Coone te horen
.maar er was ook wat mis met het geluid tijdens de set van HHZ, denk dat het bij Coone wel al opgelost was.
Erg beniewd naar hoe de twee heren hun eigen stempel op de track gaan drukken.
Ben er opzich wel benieuwd naar met zo'n titel, maar eigelijk ook weer niet. Dit zijn nou de twee namen waar ik de laatste tijd echt helemaal niks meer mee heb.
Misschien dat je dan juist positief verrast wordt!wootum wrote:Ben er opzich wel benieuwd naar met zo'n titel, maar eigelijk ook weer niet. Dit zijn nou de twee namen waar ik de laatste tijd echt helemaal niks meer mee heb.
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Ben ook positief verrast!!!