In Australie/Azie is het al donderdag, vandaar dat het om sommige webshops al uit is (en dus ook al op de niet-legale sites staat). Zelfde gebeurt vaak met DMW releases.bRt_ wrote:Morgen:sanderovic wrote:VOlgens mij is ie uit.. Aangezien ik hem op de niet legale tegen ben gekomen;) ..
http://www.junodownload.com/search/?qui ... re_id=0000
Staat ook nog niet op HS.com
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ja ik zat al te kijken, maar kon hem niet op dance-tunes, hs.com vinden. Nja dan kijken we eerst ff of t de moeite waard isbRt_ wrote:Morgen:sanderovic wrote:VOlgens mij is ie uit.. Aangezien ik hem op de niet legale tegen ben gekomen;) ..
http://www.junodownload.com/search/?qui ... re_id=0000
Staat ook nog niet op HS.com
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Daar heb ik inderdaad geen rekening mee gehouden! Weet ik dat ook alweerPNXRMX wrote: In Australie/Azie is het al donderdag, vandaar dat het om sommige webshops al uit is (en dus ook al op de niet-legale sites staat). Zelfde gebeurt vaak met DMW releases.
Coone mix valt me tegen na die reacties hier. Vind de kicks teveel bass hebben in vergelijking met de punch (die er vrijwel niet is). Zijn wel beter dan de meeste kicks van 'm. Vind de climax ook weinig kracht hebben.
Tby remix valt me juist mee. Hou meestal niet zo van mainstream hardcore, maar deze kicks vind ik toch best goed gelukt, melodie vind ik ook wel aardig gaan. Alsnog geen topplaat, maar voor een Coone release boven de maat
Tby remix valt me juist mee. Hou meestal niet zo van mainstream hardcore, maar deze kicks vind ik toch best goed gelukt, melodie vind ik ook wel aardig gaan. Alsnog geen topplaat, maar voor een Coone release boven de maat
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
beide 
wel goed gelukt die poging van TBY tot hardcore. Zou zo geloven dat het een neophyte records plaatje was.
Wtf!!
Coone mix fijn!!
TBY maakt gewoon een hc track ziekk. ook fijn!!
Coone mix fijn!!
TBY maakt gewoon een hc track ziekk. ook fijn!!
Dit, ik zat met een plaatje in mijn hoofd, dacht dat die van Evil Activities was bleek dat deze te zijn.D-Nemacyst wrote:wel goed gelukt die poging van TBY tot hardcore. Zou zo geloven dat het een neophyte records plaatje was.
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Coone mix 
Haha die Technoboy track, vooraal die titel en dan het feit dat het hardcore is doet me denken aan TBY in een studio die weer niet van de snoepjes af kan blijven... zoals tijdens het draaien xD
Iets doet me denken dat TBY trouwens weer hetzelfde probeert als z'n lento stijltje, een nieuwe rage ontdekken binnen de hardstyle en op die manier weer wat populariteit winnen. Ik bedoel, als je kijkt met 3 a 4 jaar terug dan was Technoboy in die tijd toch echt wel een van de grote namen(met name onder het dagjesvolk, om maar met die termen te smijten). (doel nu vooral op de DJ Mag top100 waar ie toch echt voorbijgestoken is).
Ff puur inhoudelijk op de tracks:
Die van Coone vind ik zelf niet zo'n supertrack, maar ik merk dat ie beter wordt wat betreft produceren. Ik kan me volgens mij herinneren dat ie in zo'n filmpje van z'n album iets met Psyko Punkz besprak over z'n kicks, en die worden zeker beter.
Die van TBY, ik d8 eerst dat het een intro was met wat kleine edits en dan gewoon een andere random melodie of anti, maar dat hardcore stukje verrast me positief. Zoals al eerder gezegd, een heldenactie _o_
Iets doet me denken dat TBY trouwens weer hetzelfde probeert als z'n lento stijltje, een nieuwe rage ontdekken binnen de hardstyle en op die manier weer wat populariteit winnen. Ik bedoel, als je kijkt met 3 a 4 jaar terug dan was Technoboy in die tijd toch echt wel een van de grote namen(met name onder het dagjesvolk, om maar met die termen te smijten). (doel nu vooral op de DJ Mag top100 waar ie toch echt voorbijgestoken is).
Ff puur inhoudelijk op de tracks:
Die van Coone vind ik zelf niet zo'n supertrack, maar ik merk dat ie beter wordt wat betreft produceren. Ik kan me volgens mij herinneren dat ie in zo'n filmpje van z'n album iets met Psyko Punkz besprak over z'n kicks, en die worden zeker beter.
Die van TBY, ik d8 eerst dat het een intro was met wat kleine edits en dan gewoon een andere random melodie of anti, maar dat hardcore stukje verrast me positief. Zoals al eerder gezegd, een heldenactie _o_
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Coone mix is echt lekker, beste anti die ik in tijden heb gehoort die sounds passen gewoon perfect in deze track! 
Heel stiekem kan ik ze allebei wel waarderen wat ik helemaal niet had van te voren. Ik weet niet of ik ze live wil horen maar zo thuis vind ik het prima.
Coone Remix is erg vet! Gaat zeker gedraaid worden!
Vond de Technoboy remix wel grappig toen ik hem hoorde, klonk eigenlijk helemaal niet als een plaat van hem (& Coone) en dat vind ik eigenlijk wel een positief fenomeen.
Technoboy maakt en draait zelf toch ook hardcore onder een andere naam?
-
S
Vindt het ondertussen wel een
van een plaat
Die Coone goes wild mix...
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Dat wist ik nog niet, interessant. Onder welke naam?MikezDJ wrote:Technoboy maakt en draait zelf toch ook hardcore onder een andere naam?