Related topics
- View the latest post: Da tweekaz & Coone - D.W.X (Coone Re-edit?)
- View the latest post: The Elite, Coone, Da Tweekaz and Hard Driver - We Are Reborn EP (DWX76)
- View the latest post: Da Tweekaz - 15 Years Da Tweekaz EP (DWX1552)
- View the latest post: Coone & Da Tweekaz - Defqon.1 Legends @ Defqon.1 Festival 2024
- View the latest post: Da Tweekaz Live @ X-Qlusive Da Tweekaz
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
kvind hem wel lekker klinken...lekker vrolijke melodie en de kick is ook niet de zachste 
Zat er maar zon melo in de defqon 1 anthem,
hellemaal los!
hellemaal los!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Lauw @ dat einde
naja ben benieuwd naar die plaat met die vocals, alleen klinkt t "droog" een beetje raar.
naja ben benieuwd naar die plaat met die vocals, alleen klinkt t "droog" een beetje raar.
Het klinkt als een themesong van een tv programma
maar dat is niet verkeerd voor een keertje vind ik 
-
M
Die met Da Tweekaz vind ik erg lekker klinken zo 
Die vocalen en die break zijn apart, maar niet vet vind ik. Die melo en climax is echt om te smullen! 
Dit is echt een mega track van Coone en de beste van Da Tweekaz ooit
! In HQ klinkt ie echt zo vet, die melodie en kicks zijn echt heerlijk en in de episode 6 preview kan je weer horen dat er lekkere screeches in de intro zitten
. Bovendien is die break heerlijk vernieuwend, heb nog niet vaker zo'n break gehoord
. Geweldig
!
D-Teq wrote:Dit is echt een mega track van Coone en de beste van Da Tweekaz ooit! In HQ klinkt ie echt zo vet, die melodie en kicks zijn echt heerlijk en in de episode 6 preview kan je weer horen dat er lekkere screeches in de intro zitten
. Bovendien is die break heerlijk vernieuwend, heb nog niet vaker zo'n break gehoord
. Geweldig
!
Kan ik mij bij aansluiten wat een uitleg:D
Echt heerlijk nummer, zit lekkere sfeer in, lekkere kicks.
Had niet verwacht dat dit nummer zo goed uit zal pakken!
Had niet verwacht dat dit nummer zo goed uit zal pakken!
-
A
Het hele imago rondom Da Tweekaz vind ik niet al te vet, maar de producties ben ik helemaal weg van!