Nuracore schreef:
THArdstyler schreef:
Dan heb je nog een veel grotere discografie met (voornamelijk oudere) goede tracks, kom je hier mee aanzetten

Hoeveel Da Tweekaz fans denk je dat die platen kennen? Hun hele fan-base bestaat uit liefhebbers na 2012/2013.
Hun populariteit is toen juist zo gestegen.
LV1 schreef:
Dit zou wel de perfecte gelegenheid voor hun zijn geweest om tracks als Norwegian Lullaby of Become, Nothingness, A Kay A remix etc. te draaien.
Dit dus. Als je een X-Qlusive krijgt dan neem je het publiek toch mee door je discografie, met name aangezien er voornamelijk Nederlandse fans waren zullen echt wel een heel aantal die nummers kennen. Maar goed, had ook eigenlijk niks anders verwacht dat dit

Als ze oudere tracks hadden willen draaien hadden ze wel een classics set gepland i.p.v. Tweekacock.