Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 17:05 
 
Hardtraxxer

Da Tweekaz Live @ X-Qlusive Da Tweekaz:


Tracklist:

| 02:37 Da Tweekaz - Komon
| TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy & Da Tweekaz ft. Matthew Steeper - Together (X-Qlusive Edit)
| 06:48 LNY TNZ - We Go Up (Da Tweekaz Remix)
| 10:13 Scatman John - Scatman (Da Tweekaz Bootleg)
| 12:58 Da Tweekaz - Moana (How Far I'll Go)
| 17:03 Da Tweekaz - #Tweekay16
| 20:20 Da Tweekaz vs. Forever Lost - #Tweekay14 (DQ17 Samba Edit)
| 22:51 Ti-Mo - Stay (Da Tweekaz Remix)
| 25:52 Da Tweekaz ft. HALIENE - Bring Me To Life (Piano Edit)
| 31:13 Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) (Da Tweekaz & Code Black & Adrenalize Team Blue Mix) (X-Qlusive Edit)
| 34:05 Darren Styles & Gammer - You & I (Da Tweekaz Remix)
| 35:43 Da Tweekaz - Back And Forth
| 38:44 Da Tweekaz - Jägermeister vs. Wodka (Da Tweekaz Mashup)
| 44:16 Da Tweekaz - Tequila (Loco Edit)
| 45:53 Da Tweekaz - The Essence Of Eternity (Reverze 2018 Anthem)
| 51:34 Da Tweekaz - The Hanging Tree
| 54:24 Da Tweekaz - Frozen (Disney Tool) (2016 Edit)
| 57:54 Da Tweekaz - Dragonducks (X-Qlusive Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb je nog een veel grotere discografie met (voornamelijk oudere) goede tracks, kom je hier mee aanzetten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Dan heb je nog een veel grotere discografie met (voornamelijk oudere) goede tracks, kom je hier mee aanzetten :lol:


Hoeveel Da Tweekaz fans denk je dat die platen kennen? Hun hele fan-base bestaat uit liefhebbers na 2012/2013.
Hun populariteit is toen juist zo gestegen.

Zijn maar een handje vol die hun platen pre 2010 kent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 17:53 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
THArdstyler schreef:
Dan heb je nog een veel grotere discografie met (voornamelijk oudere) goede tracks, kom je hier mee aanzetten :lol:


Hoeveel Da Tweekaz fans denk je dat die platen kennen? Hun hele fan-base bestaat uit liefhebbers na 2012/2013.
Hun populariteit is toen juist zo gestegen.

Zijn maar een handje vol die hun platen pre 2010 kent :P

Helaas kwamen er gedurende de avond alleen maar edits of een remix van oudere nummers voorbij. Dat was wel jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit zou wel de perfecte gelegenheid voor hun zijn geweest om tracks als Norwegian Lullaby of Become te draaien. (Geen idee of die later nog zijn gedraaid maar als ik de tracklist van de DBSTF set zie heb ik er een hard hoofd in)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
THArdstyler schreef:
Dan heb je nog een veel grotere discografie met (voornamelijk oudere) goede tracks, kom je hier mee aanzetten :lol:


Hoeveel Da Tweekaz fans denk je dat die platen kennen? Hun hele fan-base bestaat uit liefhebbers na 2012/2013.
Hun populariteit is toen juist zo gestegen.

LV1 schreef:
Dit zou wel de perfecte gelegenheid voor hun zijn geweest om tracks als Norwegian Lullaby of Become, Nothingness, A Kay A remix etc. te draaien.

Dit dus. Als je een X-Qlusive krijgt dan neem je het publiek toch mee door je discografie, met name aangezien er voornamelijk Nederlandse fans waren zullen echt wel een heel aantal die nummers kennen. Maar goed, had ook eigenlijk niks anders verwacht dat dit xd Als ze oudere tracks hadden willen draaien hadden ze wel een classics set gepland i.p.v. Tweekacock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Tweekacock.

Hahahahahahaalol
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het publiek zal beslissen. Ik hoop in ieder geval dat hun XQ een flop wordt. Voegt na 2013 niets toe en is meer bestemt voor de lokale skihut dan op een serieus hardstyle podium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Hulde, hulde, hulde voor deze masterminds :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle hoort gevoelloos te zijn, het zou je dieper in de put moeten brengen.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle