Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 03:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Positief verrast. Vooral de mid-intro is erg fijn :)
Coone is weer op de weg terug, maar nog steeds lang niet het niveau van Fearless/Twillight Zone/Earthquake
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 04:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind er maar geen moer aan! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind 'm lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks bijzonders, maar toch wel een leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 01:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker plaatje! Leuke melodie en stoor me opzich niet aan de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee dit is niets voor mij :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, deze weet mij wel te pakken! Meer dan het DQ anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Prima mainstream plaat. Jammer van die lange break maarja dat is helaas standaard recept bij een anthem.

Waar is dit een anthem van dan? Verder vind ik het een erg fijn luisterplaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Firetrap schreef:
Prima mainstream plaat. Jammer van die lange break maarja dat is helaas standaard recept bij een anthem.

Waar is dit een anthem van dan? Verder vind ik het een erg fijn luisterplaatje :)

Emporium '13 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
flevoboys schreef:
Waar is dit een anthem van dan?

Emporium '13 ;)


Showtek
Citaat:
We're proud to announce that our track Slow Down will be the official Emporium Festival 2013 Anthem, great to be back at the Dutch festival grounds again!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze is ook voor emporium gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
deze is ook voor emporium gemaakt

Dat maakt het nog altijd geen Anthem. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 23:48 
 
Hardtraxxer

Dit is het hardstyle anthem denk ik, net zoals die van Frontliner van vorig jaar.

Ik vind de track overigens heel erg lekker, veel beter dan verwacht. Fijne melodie, en een lekkere anthem sfeer, die vooral wordt versterkt door die Indiase trompetters.
Nou al drie goede tracks van Coone achter elkaar! :D

EDIT:

Emporium Facebook schreef:
Here is the official hardstyle anthem for Emporium – Colours of India!

We are proud to present you: Coone – Colors of Life (Emporium Anthem 2013)

This track will be released on Dirty Workz soon!

Check out the videoclip!

http://www.facebook.com/Emporiumfestival?fref=ts

Wel het officiële anthem dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind m ook wel tof, vooral omdat ie heel sfeervol is en de melodie heel erg 'vol' doordat er verschillende synths door elkaar gaan. Hier zit dus overduidelijk wel een goed anthem-gevoel in verwerkt vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:57 
 
Hardtraxxer

Nah vind hem niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:48 
 
Hardtraxxer

Hele lekkere plaat dit! Goed bezig coone! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht al dat die melo mij bekend voor kwam...

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:02 
 

Lijkt wel een beetje idd..:| ondanks dat echt heel lekker nummer :loving: :loving: zoveel zin in festivals :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
teupie schreef:
deze is ook voor emporium gemaakt

Dat maakt het nog altijd geen Anthem. :P


Niet zo voorbarig jij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:

Leuke melodie en prima kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb deze al echt 100 keer geluisterd in HWS21, heerlijke plaat! Wat een euforie en een heerlijk anthem gevoel! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een leuk wijffie die rond 3:00 steeds ziet, met dat bruine haar. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:44 
 
Hardtraxxer

Jammer zijn laatste tracks vond ik erg vet maar deze vind ik helaas niks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Niks bijzonders, maar toch wel een leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 13:02 
 
Hardtraxx Addict

Echt een schijt nummer dit :P dit zo standaard als maar kan zijn.. -.- melodie is zo random als wat en zit totaal geen gevoel in na mijn idee! Snap niet waarom deze zo goed ontvangen word haha :$
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks