Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Coone

Track(s): Colours of life

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Nee.. Dit pakt me niet.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind hem zelf trouwens best wel oké! Toen ik coone zag staan was er een kleine twijfel, valt me helemaal mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan hem wel waarderen :thumbup: alleen die trompet achting sound vind ik dramatisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Melodie is wel behoorlijk random. maar wel een aardig zomers sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:23 
 
Hardtraxx Addict

Prima plaatje, leuke intro en prima melodie. Niks vekeerd. Coone maakt over het algemeen nog wel leuke mainstream :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:39 
 
Hardtraxx Addict

Leuke melodie, maar ik heb tot nu toe nog niet één solo plaat gehoord van Coone met kicks die ik wel lekker vind. Het is 't 'm iedere keer net niet qua kicks. Jammer want verder is het wel een leuke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:40 
 
Hardtraxx Elite

colors niet colours

fijne intro wel, climax doet me vrij weinig helaas. Benieuwd hoe het klinkt morgen tijdens knock out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een track van Coone die me aanspreekt qua inhoud, kicks en afmix van de vocals zijn helaas minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg lekker. Coone is goed bezig de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 00:08 
 
Hardtraxxer

Leuke plaat van Coone! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
colors niet colours

fijne intro wel, climax doet me vrij weinig helaas. Benieuwd hoe het klinkt morgen tijdens knock out!


Ligt eraan of je het op de Amerikaanse manier vertaald of op de Engelse.
Beetje standaard summer track niet heel spannend idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 00:24 
 
Hardtraxx Addict

vind het echt niet beter dan zijn recente werk -.- weer echt een te standaard melodie, niks voor mij dit! Vond alleen Make It Bun Dem (Coone Remix) een goede Coone track van de laatste tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
colors niet colours



fixed -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 00:53 
 
Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
Millard Fillmore schreef:
colors niet colours

fijne intro wel, climax doet me vrij weinig helaas. Benieuwd hoe het klinkt morgen tijdens knock out!


Ligt eraan of je het op de Amerikaanse manier vertaald of op de Engelse.
Beetje standaard summer track niet heel spannend idd


Daar doel ik niet op. Ik keek gewoon naar de titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff, hoe standaard wil je een plaat hebben. Van dit soort platen zijn er al duizenden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 11:23 
 
Hardtraxx Elite

leuk plaatje van coone :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 12:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijke kutplaat zeg, die kicks ook >.< De dag dat Coone nog wat leuks uitbrengt eet ik m'n schoen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Plop plop plop plop. Niet cool dude.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:24 
 
Hardtraxxer

Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Prima mainstream plaat. Jammer van die lange break maarja dat is helaas standaard recept bij een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Coone begint toch wel een erg goede artiest te worden hoor. Platen als Make It Bun Dem remix/ Fearless 2012/ deze vind ik toch wel erg interessant!
Zijn album was (vond ik) dra-ma-tisch, maar het wordt naar mijn gevoel steeds iets beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaat! Make It Bun Dem kon ik niet zo veel mee, vond de kick iets te veel uit verhouding. Met Fearless 2012 en deze plaat heeft hij me wel te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja dit pakt me wel... fijne plaat.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Coone weet me op z'n tijd best te boeien met leuke tracks maar dit is niks voor mij helaas. De melodie is niet erg pakkend en in combinatie met die onzuivere synth eigenlijk best irritant. Kicks klinken ook erg lelijk, geen mooi geheel dit.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks