Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Code Black

Track(s): R.E.V.O.L.U.T.I.O.N (Official Hard Bass 2013 Blue Theme)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:34 
 

In tegenstelling tot ze andere nieuwe...

Vind ik dit toch echt heerlijk klinken, die intro. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:04 
 
Donateur

Denk idd dat dit een code black plaat is genaamd de revolution.

Hij hard with style live gehoord, echt een hele vette plaat met een goed drive in de track. Stem is goed, de clubby touch eraan is lekker.

Toppie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Overload aan bass >.< Ongelooflijk. Voor de rest bovengemiddeld voor Code Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Overload aan bass >.< Ongelooflijk. Voor de rest bovengemiddeld voor Code Black.


Heb dit stukje geremastered, en daar zit een foutje in.. Excuses :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:16 
 
Hardtraxxer

klonk lekker afgelopen zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VET! :woot: Leuke vocals, bliepjes en dikke sounds in de anticlimax. Zit een goede drive in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

intro en met name die anticlimax :drool: Niet van Code Black verwacht.
Rest vind ik wel poep overigens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
VET! :woot: Leuke vocals, bliepjes en dikke sounds in de anticlimax. Zit een goede drive in. :D


Die anti is idd heel erg dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran



@8:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima track dit!
Beter dan zijn laatste paar tracks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste nummer van hem dat ik wel kan waarderen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit Code Black? Totaal niet verwacht. Vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:19 
 
Hardtraxxer

Lijkt net een kraai in de anti-climax xd Wel vette plaat, soort vervolg op Red Planet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:55 
 
Hardtraxxer



<3

de break is echt gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

prima plaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerste Code Black plaat die me aanspreekt :) Hele fijne sfeer zit er in, niet van die popvocalen. Vind die uithalen aan het einde van de melodielijn heel gaaf gedaan :) Enige minpuntje is de break, die duurt bijna 2 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:35 
 
Hardtraxx Addict

fu-ck-ing vet :love:
intro is echt vet en origineel! opbouw naar de qlimax heeft een heerlijke melo op de achtergrond :$ doet me echt een beetje denken aan "The Red Planet", die anti is ook heeel erg vet gedaan! :) de screech doet me een beetje denken aan de intro van Pavo - Communicate! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nikkita is populair de laatste tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 01:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha dit is gewoon precies dezelfde screech als Pavo - Communicate
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wow, deze is echt heel dik. Heel hoog zweef gehalte in de break en dan de opbouw naar de anti. Heeerlijk :loving: In geen tijden meer zo'n kippenvel gehad bij een break!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 02:30 
 
Hardtraxxer

Hele lekkere plaat, dit is de Code Black die ik wil horen.
Tracks als FEAR, Red Planet en deze heerlijk.
Brighter Day word ik niet vrolijk van, hij moet de rauwere kant op blijven gaan met zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 02:03 
 
Hardtraxx Veteran

Om in de hype verder te doen noemt deze plaat R.E.V.O.L.U.T.I.O.N.
Volgens Brenny z'n muilboek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sound komt regelrecht uit de Fusion soundband en het intro is erg energieloos. ook weer hetzelfde geluidje bij de drop, zoals in elke Code Black release. Weer weinig creatiefs van Code Black.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 23:20 
 
Hardtraxxer

Doet me nog niet super veel moet hem nog wat vaker luisteren.
:P
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks