Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 21:08 
 
Hardtraxxer

:clap: :yay: tu tu tuu (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 11:40 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Om in de hype verder te doen noemt deze plaat R.E.V.O.L.U.T.I.O.N.
Volgens Brenny z'n muilboek.


w.a.t.e.r.g.z.e.g.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ulyss schreef:
Nikkita is populair de laatste tijd :D

Vocals zijn niet van Nikkita ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind hem ook vet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Iz nize :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh?! code black? beetje flabbergasted. In positieve zin. Vette plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:28 
 
Hardtraxx Elite

wat een track zeg, enige minpunt wat ik kan noemen is nikkita. ik ben haar stem helemaal zat. Verder hele dikke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
wat een track zeg, enige minpunt wat ik kan noemen is nikkita. ik ben haar stem helemaal zat. Verder hele dikke track.

Is niet Nikkita's stem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
wat een track zeg, enige minpunt wat ik kan noemen is nikkita. ik ben haar stem helemaal zat. Verder hele dikke track.

Zoals ik al een paar posts boven je zei, de vocals zijn niet van Nikkita.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is dus het Hard Bass 2013 Blue Theme
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:27 
 
Hardtraxx Elite

Oh had dat niet gelezen sorry :( De stem doet me wel aan nikkita denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:18 
 
Hardtraxx Newbie

Geweldige track! :love: Een van de betere tracks van Code Black vindt ik.

In deze track creƫert hij een geweldige sfeer daarnaast weet hij echt hoe hij vocals goed moet gebruiken! :woot:
(VB: Can't Hold Me Back)
Hier kunnen andere dj's nog een voorbeeld aannemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:13 
 
Hardtraxx Addict

De vocals doen me een beetje denken aan een oude Headhunterz track. (Antifact - path of righteousness)

Lekkere track iig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 02:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, zeker leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

jefta21 schreef:
Dit is dus het Hard Bass 2013 Blue Theme


Aangepast! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ofcourse schreef:

<3
de break is echt gruwelijk

Gruwelijk lang inderdaad. (Bijna 2 min ..)
Inkorten graag, wat erna komt klinkt prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:34 
 

Harde dan team blue ga je het niet krijgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Lijkt net een kraai in de anti-climax xd

:lol: idd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind er nog niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:45 
 
Hardtraxxer

Top track, en hij past goed bij hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt een productief hoogstandje als je dit vergelijkt met Brighter Day.

Leuk nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat blijft dit. Code Black blijft de laatste tijd erg afwisselend en interessant produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Harde dan team blue ga je het niet krijgen :D

:")

Verder dit:
emmerick schreef:
De stem doet me wel aan nikkita denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Vette plaat!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks