Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Audiotricz & Atmozfears

Track(s): Dance No More

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:07 
 

lekker nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:09 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt weer heerlijk! Wat een lekkere zomersplaatje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit stijltje doet me denken aan Atmozfears :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:29 
 
Hardtraxxer

Dit is Audiotricz - Dance No More
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:43 
 

Atmozfears vs. Audiotricz
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/atmozfears/posts/162953647197742

Citaat:
Atmozfears
Thanks Code Black for spinning one of our collabs with Audiotricz on "De Avondploeg" at SLAM FM, it's called "Dance No More". Check it out on 14:30. Don't forget to check the rest of Code Black's interview and set! http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -w0#t=868s
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 22:03 
 
Donateur



Wat een lekkere track zeg, lekkere 80/90 stem :P Lekker zomers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker wegdromen op deze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is inderdaad een heerlijk luisterplaatje, heb ook t idee dat de kicks van Atmozfears wat beter aan het worden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 06:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik de enigste die dit niks vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:41 
 

Destination schreef:
Ben ik de enigste die dit niks vind?


Je bent de enige. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schrik me telkens de pleuris bij die kut jingle xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Doet mij niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 10:59 
 
Hardtraxx Addict

Track zit redelijk standaard in elkaar haha :P Melodie vind ik overigens best lekker! idd lekker zomers! Kicks vallen met ook mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 14:34 
 

Heerlijk nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 21:51 
 
Hardtraxxer

die melody doet me aan een andere recente track denken...
lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoor deze net in die Wildstylez Promo, jezus wat saai weer.
Waar komen dat soort vocals toch vandaan? Je hoort ze steeds vaker opduiken (Code Black schijnt het ook nogal wat te vinden), krijg er een aardige slappe van.
Ook weer zo'n quasi-raw mid-intro en de meest generic melodie die je kan bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:31 
 

Zou me niet verbazen dat dit samen met This Is The Time hun debuut release word bij Scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

This Is The Time doet me toch wel meer dan dit helaas. Wel talentvolle producers dat is wel duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar ken ik die melodie van? Ben absoluut geen fan vocals maar deze vind ik op zich nog wel aardig. Code Black en Tuneboy houden inderdaad ook wel van deze stijl. Die drumroll voor de climax is ook vet, verder kan ik niet echt bijzondere dingen ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
zo'n quasi-raw mid-intro

Quasi-raw, what the fuck? Lijkt me een vrij normale mid-intro met typische hardstyle geluidjes, of gaan we nu alle hardstyle die niet raw is quasi-raw noemen?

Ik vind het in ieder geval een heerlijke track, die vocals doen het goed in de mid en vervolgens in combinatie met de melodie, die me zeker wat doet, weer. Is er al iets bekend over een release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Ordinary Joe schreef:
zo'n quasi-raw mid-intro

Quasi-raw, what the fuck? Lijkt me een vrij normale mid-intro met typische hardstyle geluidjes, of gaan we nu alle hardstyle die niet raw is quasi-raw noemen?

Ik vind het in ieder geval een heerlijke track, die vocals doen het goed in de mid en vervolgens in combinatie met de melodie, die me zeker wat doet, weer. Is er al iets bekend over een release?

Album
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:15 
 

Hoorde hier laatst dat Atmozfears voor Audiotricz produceren, wat heeft het dan voor nut om een collab te doen? Is een beetje met jezelf spelen maar toch ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is leuk :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks