Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 12:59 
 
Hardtraxxer

Junkenlul schreef:
Hoorde hier laatst dat Atmozfears voor Audiotricz produceren, wat heeft het dan voor nut om een collab te doen? Is een beetje met jezelf spelen maar toch ook weer niet.


Nergens zien staan..dikke onzin ook haha :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 13:56 
 
Hardtraxxer

Junkenlul schreef:
Hoorde hier laatst dat Atmozfears voor Audiotricz produceren, wat heeft het dan voor nut om een collab te doen? Is een beetje met jezelf spelen maar toch ook weer niet.

Nee noor. Ik produceer gewoon zelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:08 
 

Vind dan raar dat de mensen hier op Hardtraxx lopen te beweren dat Atmozfears voor Audiotricz (jou) produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leon schreef:
Junkenlul schreef:
Hoorde hier laatst dat Atmozfears voor Audiotricz produceren, wat heeft het dan voor nut om een collab te doen? Is een beetje met jezelf spelen maar toch ook weer niet.

Nee noor. Ik produceer gewoon zelf :)


Jullie delen wel soundbanks toch? dit is verder niet erg, S-Dee doet dat ook met Toneshifterz. Ikzelf doe dat ook wel eens met een maat, maar hier heb ik gelijk in toch?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks