Artiest: Toneshifterz
Track(s): Last night
Sample/video:
Track(s): Last night
Sample/video:
Ik zou het niet weten, vandaar dat ik een bron vroegQlown wrote:Dan zal deze wel Last Night zijn zeker?
Vocals misschien ?bRt_ wrote:Ik zou het niet weten, vandaar dat ik een bron vroegQlown wrote:Dan zal deze wel Last Night zijn zeker?
Zoals Break the Show ook Request line ging heten? Een van de zoveel voorbeeldenjaron123 wrote: Vocals misschien ?
Nee maar Toneshifterz had zelf aangekondigd dat ze een aantal tracks klaar hadden, zoals Last Night. Dat en dan deze vocals te horen en de stijl etc. lijkt me wel bijna zeker dat dat deze is.bRt_ wrote:Zoals Break the Show ook Request line ging heten? Een van de zoveel voorbeeldenjaron123 wrote: Vocals misschien ?![]()
Bovendien bevatten de vocals wel meer woorden dan alleen maar Last night.
Kijk, dat moest ik even wetenjaron123 wrote: Nee maar Toneshifterz had zelf aangekondigd dat ze een aantal tracks klaar hadden, zoals Last Night.
Dus het zou kunnen kloppen. Titel even aangepastnew tracks coming out soon, Time to be free, About the music, Leap of Faith, last night, verracocha, Power of emotion, and many many morepreviews coming soon!
bRt_ wrote:Break![]()
NUFF SAID.
12 November om 20:32jaspervm wrote:Weet iemand de release datum ?