Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Code Black

Track(s): Pandora

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:08 
 
Hardtraxxer

klinkt heeeeeeel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:15 
 
Hardtraxx Elite

Mega plaat dit live, ging helemaal van me stokkie hierop!
Bij het begin dacht ik Red Planet Edit omdat het de zelfde vocalist was haha!
Dikke titel ook! Die planeet van Avatar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt weer beresterk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 18:28 
 
Hardtraxx Newbie

Gehoord op defqon.1, dit is gewoon red planet met andere tekst en iets andere melodie... en daarbij is Red Planet een stuk vetter
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw, introsound, vocalist, allemaal gelijk aan Red Planet idd. Synth en melodie in de climax zijn wel heel anders.

Denk dat ik 'm een paar keer moet horen, maar de melodie doet me niet superveel op 't moment.

Edit: Nu paar keer geluisterd, hij kan niet tippen aan Red Planet, maar ik vind deze toch ook wel heeel fijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 22:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Supervet ! Gehoord tijdens de opening en zat met verbazing naar de tekst te luisteren omdat 'ie zoveel op Red Planet leek !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 23:00 
 
Hardtraxx Addict

Ge-wel-dig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Red Planet vond ik al geweldig, deze al helemaal! Heerlijk zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 12:59 
 
Hardtraxx Newbie

Kzag dat de eerste filmpjes alweer verwijderd zijn, kwam deze tegen op YT:



vanaf 3:11
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lig hele tijd dubbel om die gast met die rode bril :cool:

OT.. dit is echt the red planet 2.0.. vind 'm wel lekker hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.be-at.tv/brands/sunrise-fest ... code-black
@5:00 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 19:27 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 19:40 
 
Hardtraxx Elite

Wat een plaat!!!!!! Heerlijk! ik hou van deze stijl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem niet zo eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwam er gisteren in op Outlands, en k zei meteen 'oh das red planet of een remix daarvan ofzo'.. maar wel een lekker plaatje verder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 11:50 
 

wat was deze heeeerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 20:25 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Red planet 2.0.

Serieus dacht eerst dat het gewoon Red Planet was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezem er doorheen.. Jammer weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Dikke titel ook! Die planeet van Avatar

Ja, daar komt de naam Pandora ook echt oorspronkelijk vandaan :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Red planet 2.0.

Serieus dacht eerst dat het gewoon Red Planet was.


Iedereen die het heeft over Red Planet 2.0: Dit is een officiele prequel op het verhaal van Red Planet.
Ja er zit dus dezelfde stem in maar nee het is niet 2.0

Bron:
Code Black Facebook
20 juni
A prequel is born...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
hotymoty schreef:
Dikke titel ook! Die planeet van Avatar

Ja, daar komt de naam Pandora ook echt oorspronkelijk vandaan :')

Want er zijn zoveel andere fictieve planeten met dezelfde naam uiteraard. Maar goed, wat jij wil. Het was volgens de Griekse mythologie de eerste vrouw, geschapen door Hephaistos. Vooral de tekst in deze plaat reflecteert dat ja. Distant planet, colour, beauty, landscape en ga zo maar door. Maar ehm, en nu..? Aangezien niemand hier oppert dat de naam oorspronkelijk van Avatar komt. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:25 
 
Hardtraxx Elite

BuzzLightyear schreef:
Zygoma schreef:
hotymoty schreef:
Dikke titel ook! Die planeet van Avatar

Ja, daar komt de naam Pandora ook echt oorspronkelijk vandaan :')

Want er zijn zoveel andere fictieve planeten met dezelfde naam uiteraard. Maar goed, wat jij wil. Het was volgens de Griekse mythologie de eerste vrouw, geschapen door Hephaistos. Vooral de tekst in deze plaat reflecteert dat ja. Distant planet, colour, beauty, landscape en ga zo maar door. Maar ehm, en nu..? Aangezien niemand hier oppert dat de naam oorspronkelijk van Avatar komt. :')

Haha ik constateer het alleen maar.. :$
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks