Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Vooral de tekst in deze plaat reflecteert dat ja. Distant planet, colour, beauty, landscape en ga zo maar door. Maar ehm, en nu..? Aangezien niemand hier oppert dat de naam oorspronkelijk van Avatar komt. :')

Hmm ja oke, you're right. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:42 
 

BuzzLightyear schreef:
Zygoma schreef:
hotymoty schreef:
Dikke titel ook! Die planeet van Avatar

Ja, daar komt de naam Pandora ook echt oorspronkelijk vandaan :')

Want er zijn zoveel andere fictieve planeten met dezelfde naam uiteraard. Maar goed, wat jij wil. Het was volgens de Griekse mythologie de eerste vrouw, geschapen door Hephaistos. Vooral de tekst in deze plaat reflecteert dat ja. Distant planet, colour, beauty, landscape en ga zo maar door. Maar ehm, en nu..? Aangezien niemand hier oppert dat de naam oorspronkelijk van Avatar komt. :')


Mijn dochtertje gaat Pandora heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran



4:24
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:08 
 
Hardtraxx Elite

Wat the fack is dit nou weer voor iets diep triests? Inspiratieloos?
De track op zich is wel leuk alleen dit is gewoon een 1 op 1 kopie van Red Planet. Ik zou me als Corey gaan schamen dat je zo inspiratieloos bent dat je een track moet kopieren en wat elementjes moet veranderen om aan je geld te komen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Wat the fack is dit nou weer voor iets diep triests? Inspiratieloos?
De track op zich is wel leuk alleen dit is gewoon een 1 op 1 kopie van Red Planet. Ik zou me als Corey gaan schamen dat je zo inspiratieloos bent dat je een track moet kopieren en wat elementjes moet veranderen om aan je geld te komen :')


Was al lang bekend dat dit een Red Planet 2.0 zou worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:31 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Wat the fack is dit nou weer voor iets diep triests? Inspiratieloos?
De track op zich is wel leuk alleen dit is gewoon een 1 op 1 kopie van Red Planet. Ik zou me als Corey gaan schamen dat je zo inspiratieloos bent dat je een track moet kopieren en wat elementjes moet veranderen om aan je geld te komen :')


Als je het nieuws een beetje zou volgen wist je idd dat dit 2.0 zou zijn. Kansloze reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:37 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dat Code Black juist met deze track laat zien hoe getalenteerd hij is. Knap hoe hij een verhaallijn uit 2 tracks op deze manier samenbrengt. Buiten dat zijn de melodie, synth en kicks ook nog eens heerlijk dus weer echt een topplaatje. Ik weet nog goed dat hij deze draaide op Defqon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 17:13 
 
Hardtraxx Elite

Wat een mooie plaat, op Defqon kreeg ik echt mega kippenvel bij de break!
Deze man heeft zijn plek wel verdiend op Qlimax imo :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 22:24 
 
Hardtraxxer

De melodie in de opbouw en uiteindelijk de climax is echt zo enorm vet. Verder kan ik het goed verdragen allemaal, maar die melodie doet het hem echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 23:19 
 
Hardtraxx Elite


Naja wat doe ik nou weer fout dan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:

Naja wat doe ik nou weer fout dan? :$


Je vergat de & weg te halen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 03:12 
 
Hardtraxx Addict

Geweldige track! :loving: release duurt veel te lang! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 11:28 
 
Hardtraxxer

klinkt wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een fijne plaat en wat een kwaliteit levert deze man. Give You Up, Feels Good en nu dit. Eindbaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke melodie zeg. :love:
Die anti is wel lolbad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Wat een heerlijke melodie zeg. :love:
Die anti is wel lolbad.

Dit. Die melodie is echt super vet, anti is erg matig. Kicks zijn trouwens ook lieve natte scheetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk nummer :)
Melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mooi nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 16:43 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind toch een stapje verder dan Red Planet, boekt wel vooruitgang :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee sorry. Net niet melodie, net niet anti, net niet kicks. Jammer want met een paar aanpassingen zou dit al een stuk beter klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 14:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kicks >.< Kan er daarom al niet meer naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 15:39 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Kicks >.< Kan er daarom al niet meer naar luisteren.


Idd, hij had Red Planet kicks onder moeten doen of F.E.A.R.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee dit vind ik dan weer niks.. Jammer dat het niveau van zijn producties zo wisselvallig is
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks