Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Artiest: Code Black

Track(s): ID (Red Planet?)

Sample/video: View on YouTube

vanaf 10:30

pas op, shufflegevaar!
Last edited by Duruz on 23 Sep 2011 09:51, edited 2 times in total.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Ja had hem ook al gezien.
Die kerel krijgt de promo's van corey en zet even een mixje op youtube.
Vind hem eigenlijk niet zo boeiend de track.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
@ 12:33 laat hij zien hoe veel hij eigenlijk wel van Hardstyle af weet! :/
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Stomme china boy krijgt chille promo's en ik niet? Goddamn...
Edit: Red Planet klinkt wel lekker! Maar wanneer die gast begint te shuffelen komt er een beetje braaksel omhoog :sick:
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Ik snap niet wat sommige mensen tegen shufflen hebben. Hakken kan ik en stampen ook, maar shuffle vind ik gewoon vet. En het kan prima op hardstyle.

En desnoods verweef je shuffle met hakken:

View on YouTube
N
Artiest
132 posts member since 2011
Code Black - Red Planet

:)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Nu 4 tracks gehoord, en 4 tracks doen me helemaal niets.

Was Bioweapon nou lekker bij elkaar gebleven, zou Fusion ook een middelmatige artiest schelen.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
nikkita wrote:Code Black - Red Planet

:)
Is zeker vette track,heeft in de climax typische bioweapon sounds IMO
Die anti zag ik echt nie aankomen ! Ik zou er ook wel hard op losgaan ^^
:worship: voor chinezen dat kunnen shuffelen haha -.-
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
die chinezen hebben m vast nagemaakt ipv origineel gekregen :P
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Maximum wrote:@ 12:33 laat hij zien hoe veel hij eigenlijk wel van Hardstyle af weet! :/
Meer dan jou dus als dat met 'van hardstyle afweten' te maken heeft want zie 't jou niet doen ;)
shufflen is echt wel dik, zolang ze nii ook in van die oversized glow-in-the-dark kleding aanhebben.. al past het wel veel beter op de slomere early-hardstyle (of een revbass), dat moet ik dan wel nageven.. hedendaags beter stampen als een malle!
Maar over de track, ben nog niet helemaal overtuigd na 1x luistere, maar wie weet na een keer live horen.. zit wel genoeg potentie in zijn tracks namelijk
J
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Red planet is best nice! k vind code black (corey) toch wel goed als solist van Bioweapon nu.
A
Wesz91 wrote:nii
nii doen :cry:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Almighty wrote:
Whaha, ga jij ookal huilie doen :cry: hoe komisch waar mense zich hedendaags aan kunnen ergere :thumbup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
nee ook dit vind ik niks. F.E.A.R is nog wel leuk maar de rest is gewoon bagger in imo onder het niveau van Fusion :/
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Wesz91 wrote:
Almighty wrote:
Whaha, ga jij ookal huilie doen :cry: hoe komisch waar mense zich hedendaags aan kunnen ergere :thumbup:
Zou sowieso wat meer aandacht aan je spelling etc geven. Leest een stuk fijner. Erger me altijd dood aan die posts van jou.

Maar zal wel door UTREG komen. Toch?
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Heb de track nog een keer goed geluisterd. Vind de melo echt heel lekker! Anti klapt er lekker in, maar ik hoopte dat de melodie daarna wel weer terug zou komen. Helaas.

Code Black spreekt me so far erg aan, vooral als ik zin heb ik wat softere hardstyle :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Dakpan wrote: Zou sowieso wat meer aandacht aan je spelling etc geven. Leest een stuk fijner. Erger me altijd dood aan die posts van jou.

Je hoeft mn posts niet te lezen ;) Vind t alleen maar komisch dat mensen zich aan mijn taal/typgebruik irriteren, wat miss nog wel 't minst erge irritatie punt op dit forum is, ik erger mezelf ook aan meer dan genoeg mense hier dus dat scheelt ^^ maar denkje dat ik op ABN ga letten op een forum... krijg ik ook nog een cijfer van je, en kan ik blijven zitte offe..? :oh:
Blijf verder maar on-topic, want jullie zijn alweer een topic aan het verneuken met dit gebazel.. ga maar huilie doen met je vriendjes in PM's ofzo, ipv van popi-jopi reacties in topics waar t totaal ni thuis hoort..
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
_Padam wrote:die chinezen hebben m vast nagemaakt ipv origineel gekregen :P
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Wesz91 wrote:
Dakpan wrote: Zou sowieso wat meer aandacht aan je spelling etc geven. Leest een stuk fijner. Erger me altijd dood aan die posts van jou.

Je hoeft mn posts niet te lezen ;) Vind t alleen maar komisch dat mensen zich aan mijn taal/typgebruik irriteren, wat miss nog wel 't minst erge irritatie punt op dit forum is, ik erger mezelf ook aan meer dan genoeg mense hier dus dat scheelt ^^ maar denkje dat ik op ABN ga letten op een forum... krijg ik ook nog een cijfer van je, en kan ik blijven zitte offe..? :oh:
Blijf verder maar on-topic, want jullie zijn alweer een topic aan het verneuken met dit gebazel.. ga maar huilie doen met je vriendjes in PM's ofzo, ipv van popi-jopi reacties in topics waar t totaal ni thuis hoort..
Lekker dwars blijven doen. :aww:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Dakpan wrote: Lekker dwars blijven doen. :aww:
Jaja, tis goed met je.. zolang je maar door hebt dat ik niet diegene ben die constant aan 't mierenneuken is.. dus draai de rol van die smilie maar om :kiss2:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Wesz :cry:
A
Wesz91 wrote:
niet
Goedzo! :thumbsup:

Was maar een grapje hoor
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
online now
Wesz91 wrote:

Haha hier moest ik wel even om lachen.
Nee maar serieus, dat taalgebruik van jou is behoorlijk vervelend. Weet dat het lastig voor je is dat je ermee geconfronteerd wordt ;)
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Almighty wrote:
Wesz91 wrote:
niet
Goedzo! :thumbsup:

Was maar een grapje hoor
Whoops, sorry, mijn fout, bedoelde natuurlijk 'nii' :)
Henk-Jan wrote: Haha hier moest ik wel even om lachen.
Nee maar serieus, dat taalgebruik van jou is behoorlijk vervelend. Weet dat het lastig voor je is dat je ermee geconfronteerd wordt ;)
Haha nee hoor, ik volg zelf een HBO opleiding, kan je, je miss nii voorstelle maar tis tog eg zo ;)
irriteer jij je ook zo erg aan mijn laatste zin, anders ik wel :oh:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Wat heeft een HBO opleiding hiermee te maken?