Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 01:16 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Code Black

Track(s): ID (Red Planet?)

Sample/video:

vanaf 10:30

pas op, shufflegevaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja had hem ook al gezien.
Die kerel krijgt de promo's van corey en zet even een mixje op youtube.
Vind hem eigenlijk niet zo boeiend de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ 12:33 laat hij zien hoe veel hij eigenlijk wel van Hardstyle af weet! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stomme china boy krijgt chille promo's en ik niet? Goddamn...
Edit: Red Planet klinkt wel lekker! Maar wanneer die gast begint te shuffelen komt er een beetje braaksel omhoog :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 02:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap niet wat sommige mensen tegen shufflen hebben. Hakken kan ik en stampen ook, maar shuffle vind ik gewoon vet. En het kan prima op hardstyle.

En desnoods verweef je shuffle met hakken:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 05:42 
 
Artiest

Code Black - Red Planet

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 07:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu 4 tracks gehoord, en 4 tracks doen me helemaal niets.

Was Bioweapon nou lekker bij elkaar gebleven, zou Fusion ook een middelmatige artiest schelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 07:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nikkita schreef:
Code Black - Red Planet

:)


Is zeker vette track,heeft in de climax typische bioweapon sounds IMO
Die anti zag ik echt nie aankomen ! Ik zou er ook wel hard op losgaan ^^
:worship: voor chinezen dat kunnen shuffelen haha -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die chinezen hebben m vast nagemaakt ipv origineel gekregen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
@ 12:33 laat hij zien hoe veel hij eigenlijk wel van Hardstyle af weet! :/


Meer dan jou dus als dat met 'van hardstyle afweten' te maken heeft want zie 't jou niet doen ;)
shufflen is echt wel dik, zolang ze nii ook in van die oversized glow-in-the-dark kleding aanhebben.. al past het wel veel beter op de slomere early-hardstyle (of een revbass), dat moet ik dan wel nageven.. hedendaags beter stampen als een malle!
Maar over de track, ben nog niet helemaal overtuigd na 1x luistere, maar wie weet na een keer live horen.. zit wel genoeg potentie in zijn tracks namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 10:49 
 
Hardtraxxer

Red planet is best nice! k vind code black (corey) toch wel goed als solist van Bioweapon nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 10:52 
 

Wesz91 schreef:
nii

nii doen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Wesz91 schreef:
nii

nii doen :cry:


Whaha, ga jij ookal huilie doen :cry: hoe komisch waar mense zich hedendaags aan kunnen ergere :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee ook dit vind ik niks. F.E.A.R is nog wel leuk maar de rest is gewoon bagger in imo onder het niveau van Fusion :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Almighty schreef:
Wesz91 schreef:
nii

nii doen :cry:


Whaha, ga jij ookal huilie doen :cry: hoe komisch waar mense zich hedendaags aan kunnen ergere :thumbup:


Zou sowieso wat meer aandacht aan je spelling etc geven. Leest een stuk fijner. Erger me altijd dood aan die posts van jou.

Maar zal wel door UTREG komen. Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de track nog een keer goed geluisterd. Vind de melo echt heel lekker! Anti klapt er lekker in, maar ik hoopte dat de melodie daarna wel weer terug zou komen. Helaas.

Code Black spreekt me so far erg aan, vooral als ik zin heb ik wat softere hardstyle :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Zou sowieso wat meer aandacht aan je spelling etc geven. Leest een stuk fijner. Erger me altijd dood aan die posts van jou.

Maar zal wel door UTREG komen. Toch?


Je hoeft mn posts niet te lezen ;) Vind t alleen maar komisch dat mensen zich aan mijn taal/typgebruik irriteren, wat miss nog wel 't minst erge irritatie punt op dit forum is, ik erger mezelf ook aan meer dan genoeg mense hier dus dat scheelt ^^ maar denkje dat ik op ABN ga letten op een forum... krijg ik ook nog een cijfer van je, en kan ik blijven zitte offe..? :oh:
Blijf verder maar on-topic, want jullie zijn alweer een topic aan het verneuken met dit gebazel.. ga maar huilie doen met je vriendjes in PM's ofzo, ipv van popi-jopi reacties in topics waar t totaal ni thuis hoort..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

_Padam schreef:
die chinezen hebben m vast nagemaakt ipv origineel gekregen :P

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Dakpan schreef:
Zou sowieso wat meer aandacht aan je spelling etc geven. Leest een stuk fijner. Erger me altijd dood aan die posts van jou.

Maar zal wel door UTREG komen. Toch?


Je hoeft mn posts niet te lezen ;) Vind t alleen maar komisch dat mensen zich aan mijn taal/typgebruik irriteren, wat miss nog wel 't minst erge irritatie punt op dit forum is, ik erger mezelf ook aan meer dan genoeg mense hier dus dat scheelt ^^ maar denkje dat ik op ABN ga letten op een forum... krijg ik ook nog een cijfer van je, en kan ik blijven zitte offe..? :oh:
Blijf verder maar on-topic, want jullie zijn alweer een topic aan het verneuken met dit gebazel.. ga maar huilie doen met je vriendjes in PM's ofzo, ipv van popi-jopi reacties in topics waar t totaal ni thuis hoort..


Lekker dwars blijven doen. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Lekker dwars blijven doen. :aww:


Jaja, tis goed met je.. zolang je maar door hebt dat ik niet diegene ben die constant aan 't mierenneuken is.. dus draai de rol van die smilie maar om :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:14 
 

Wesz91 schreef:

niet

Goedzo! :thumbsup:


Was maar een grapje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Dakpan schreef:
Zou sowieso wat meer aandacht aan je spelling etc geven. Leest een stuk fijner. Erger me altijd dood aan die posts van jou.

Maar zal wel door UTREG komen. Toch?


Je hoeft mn posts niet te lezen ;) Vind t alleen maar komisch dat mensen zich aan mijn taal/typgebruik irriteren, wat miss nog wel 't minst erge irritatie punt op dit forum is, ik erger mezelf ook aan meer dan genoeg mense hier dus dat scheelt ^^ maar denkje dat ik op ABN ga letten op een forum... krijg ik ook nog een cijfer van je, en kan ik blijven zitte offe..? :oh:
Blijf verder maar on-topic, want jullie zijn alweer een topic aan het verneuken met dit gebazel.. ga maar huilie doen met je vriendjes in PM's ofzo, ipv van popi-jopi reacties in topics waar t totaal ni thuis hoort..

Haha hier moest ik wel even om lachen.
Nee maar serieus, dat taalgebruik van jou is behoorlijk vervelend. Weet dat het lastig voor je is dat je ermee geconfronteerd wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Wesz91 schreef:

niet

Goedzo! :thumbsup:


Was maar een grapje hoor


Whoops, sorry, mijn fout, bedoelde natuurlijk 'nii' :)

Henk-Jan schreef:
Haha hier moest ik wel even om lachen.
Nee maar serieus, dat taalgebruik van jou is behoorlijk vervelend. Weet dat het lastig voor je is dat je ermee geconfronteerd wordt ;)


Haha nee hoor, ik volg zelf een HBO opleiding, kan je, je miss nii voorstelle maar tis tog eg zo ;)
irriteer jij je ook zo erg aan mijn laatste zin, anders ik wel :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft een HBO opleiding hiermee te maken?
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks