Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Dakpan wrote:Wat heeft een HBO opleiding hiermee te maken?
Omdat mijn taalgebruik word afgezeken en mensen miss wel denke dat ik achterlijk ben, maar dat niet het geval is.. maargoed kben der klaar mee, ik verander mijn manier van posten tog nii.. end of discussion, time to work!
Last edited by Wesz91 on 23 Sep 2011 12:30, edited 1 time in total.
A
Ga er niet tegenin, joh. Beschouw het als iets wat verbeterd kan worden, dus laten we het gewoon gezellig houden ;)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Wesz91 wrote:
Omdat mijn taalgebruik word afgezeken en mensen miss wel denke dat ik achterlijk ben, maar dat niet het geval is.. maargoed kben der klaar mee, ik verander mijn manier van posten tog nii.. end of discussion, time to work!
Als je HBO of zelfs uni doet kan je net zo goed achterlijk zijn hoor... :P
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Dakpan wrote:
Wesz91 wrote:
Als je HBO of zelfs uni doet kan je net zo goed achterlijk zijn hoor... :P
ben jij zeker het levende bewijs van of nii :D
A
Dit loopt de spuigaten uit
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Almighty wrote:Dit loopt de spuitgaten uit
you're right, einde discussie, tenminste nog 1 verstandige hier ;)
kben der klaar mee, nu echt werke.. tot mierenneuks!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Wesz91 wrote:
ben jij zeker het levende bewijs van of nii :D
Getuigt weer van intelligentie.
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
[/quote]

Zou sowieso wat meer aandacht aan je spelling etc geven. Leest een stuk fijner. Erger me altijd dood aan die posts van jou.

Maar zal wel door UTREG komen. Toch?[/quote]

je kan ook te ver gaan dakpan :P

OT: vind het best een saaie track :sleep:
K
Hardtraxxer
116 posts member since 2011
last seen Feb 2014
_Padam wrote:die chinezen hebben m vast nagemaakt ipv origineel gekregen :P
+1 voor jou :lol:
Vette tracks allemaal :)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Y U recieve promo's!? :mad:
Hardtraxxer
209 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Vreemd dat hij dit gewoon zomaar mag van Corey? Ofja, dat hij het mag is opzichzelf niet vreemd, meer dat het op deze manier HQ online komt... Gebeurt niet vaak.
Hardtraxxer
112 posts member since 2011
Leuke track, niet heel speciaal ofzo maar niets mis mee... en hou wel van een shuffling dj :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lol mierenneuken om taalgebruik. :lol: Zijn we opeens allemaal hoogbegaafd ofzo.

Lekker allemaal met een kopje thee naar qlimax.

Anyway, de track.. Klinkt wel behoorlijk lekker. Leuke anti :)
I
Ik vind hem lekker, zeker die anti :woot: haha als je iemand ziet shufflen moet het wel een buitenlander zijn :P in Nederland doet (kan) niemand dat
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Wesz91 wrote: Haha nee hoor, ik volg zelf een HBO opleiding, kan je, je miss nii voorstelle maar tis tog eg zo ;)
irriteer jij je ook zo erg aan mijn laatste zin, anders ik wel :oh:
Ik erger me er ook aan...
Netjes schrijven is niet alleen voor school (ronduit kinderachtig om 't zo te zien).
Je leert fatsoenlijk Nederlands op school om het toe te passen in de maatschappij, niet omdat je voldoendes moet halen van de minister.
Eigenlijk is het 't zelfde als een Limburger die in z'n dialect gaat spreken tegen een Fries, dat doe je gewoon uit fatsoen niet.

Ontopic: Plaatjes van Code black zijn wel redelijk, maar vallen inderdaad wel onder 't niveau van Fusion zoals 't een jaartje geleden ofzo was.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hou op over dat taal gezeik, je hoort elkaar niet en internet taal is internet taal.
On-Topic
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
mensen moesten eens weten hoe ik soms mijn zinnen opbouw
zonder gebruik met hoofdletters en punten.. /care

fuckt dat.. als je maar goed overkomt en iig je typfouten verbeterd! :)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Dames :kiss:
D-Nemacyst wrote: On-Topic
L
Hardtraxxer
71 posts member since 2009
last seen Jun 2014
Als meneer nog geen DJ naam heeft voor zichzelf, DJ Bitcrusher! :P
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Inno wrote:
Wesz91 wrote: Haha nee hoor, ik volg zelf een HBO opleiding, kan je, je miss nii voorstelle maar tis tog eg zo ;)
irriteer jij je ook zo erg aan mijn laatste zin, anders ik wel :oh:
Ik erger me er ook aan...
Netjes schrijven is niet alleen voor school (ronduit kinderachtig om 't zo te zien).
Je leert fatsoenlijk Nederlands op school om het toe te passen in de maatschappij, niet omdat je voldoendes moet halen van de minister.
Eigenlijk is het 't zelfde als een Limburger die in z'n dialect gaat spreken tegen een Fries, dat doe je gewoon uit fatsoen niet.

Ontopic: Plaatjes van Code black zijn wel redelijk, maar vallen inderdaad wel onder 't niveau van Fusion zoals 't een jaartje geleden ofzo was.
Ich moag toch zeker limburgs kalle hieje??

Lekker plaatje trouwens!!!
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
haha wtf die kerel.

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 9 days ago
iSenSe` wrote:fuckt dat.. als je maar goed overkomt en iig je typfouten verbetert! :)
Sorry kon het niet laten :P

OT: Lekkere plaat, tot nu vind ik Code Black wel tof :thumbsup:
Btw, kan die Chinees ophouden met iedere 5 sec een bitcrusher >.<
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
De track is best redelijk, geld ook voor die andere tracks (F.E.A.R. vind ik dan net wat beter!). Maar wat zit die kerel vaak aan die flanger, echt verschrikkelijk irritant!
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Wesz91 wrote:
Maximum wrote:@ 12:33 laat hij zien hoe veel hij eigenlijk wel van Hardstyle af weet! :/
Meer dan jou dus als dat met 'van hardstyle afweten' te maken heeft want zie 't jou niet doen ;)
shufflen is echt wel dik, zolang ze nii ook in van die oversized glow-in-the-dark kleding aanhebben.. al past het wel veel beter op de slomere early-hardstyle (of een revbass), dat moet ik dan wel nageven.. hedendaags beter stampen als een malle!
Maar over de track, ben nog niet helemaal overtuigd na 1x luistere, maar wie weet na een keer live horen.. zit wel genoeg potentie in zijn tracks namelijk
Shuffelen is gewoon echt lame, ik stamp de gozer der wel uit hoor maak je over mij maar geen zorgen! En waar hij het op doet is alles behalfe een reversed bass of early plaat! :lol: Die kicks waar hij het op doet moet je juist moeilijk hard stampen maar dat is mijn mening. :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
@Maximum, Daar maak ik me ook geen zorgen over hoor ;) maar als je goed leest beweer ik niet dat dit een early/revbass o.i.d. is, maar dat shufflen daar gwn meer tot zijn recht komt
"al past het wel veel beter op de slomere early-hardstyle (of een revbass), dat moet ik dan wel nageven.. hedendaags beter stampen als een malle!"
Dus ik deel zeker jou mening, alleen vind ik shufflen wel tof, op de moeilijk lelijke kleding na dan maar dat zal der wel bij horen ofzo. :P

Blijft een baaasiee Ha Ha Ha!
View on YouTube