Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:37 
 
Hardtraxx Addict

Kan toch wel behoorlijk genieten van deze plaat, helemaal met die videoclip erbij. Kicks zijn in eerste instantie kut maar betwijfel of er wel hardere kicks onder moeten, klinkt nu meer naar hardtrance idd, maar echt niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Vind dit meer trance dan Hardstyle.
Als hij dit onder een Hardtrance alias zou uitbrengen (Code White? :P) zou ie denk ik veel beter ontvangen worden.


Juist. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Delt-A schreef:
Vind dit meer trance dan Hardstyle.
Als hij dit onder een Hardtrance alias zou uitbrengen (Code White? :P) zou ie denk ik veel beter ontvangen worden.


Juist. -.-


Wat is er?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeacht wat je er van vindt wat Code Black zegt, hij heeft meestal wel een punt.

Ik weet zelf niet goed wat ik met deze plaat moet. Hij moet voor mijn gevoel goed getimed worden tussen andere platen om hem echt goed tot zijn recht te laten komen. De ene keer heb ik totaal geen zin in deze plaat, de andere keer valt hij precies goed en vind ik het ook een hele vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Godverdomme wat een meuk man.

Oeps :$
Vind hem nu leuk! Geen idee hoe dat kan maar vind het nu best een prima plaatje.
Vocals zijn niet helemaal mijn ding.

Maestro N schreef:
En waar YoS in mijn ogen bijna vraagt om je geld heeft deze toch net iets meer klasse.

Haha, vind ik grappig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 13:13 
 
Hardtraxxer

Erg trancy idd, maar ik vind het heerlijk om weg te luisteren!
Live nog niet gehoord dus ben benieuwd hoe het LIVE klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is inderdaad een beetje aan de trensiekant, maar een lekker nummer hoor!
Enige minpuntje vind ik de house-vocal, daar had ik iets ander voor verzonnen;Of helemaal weg gelaten en een mooie synth voor in de plaats, of een geheel andere vocal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best vet, lekker relaxt plaatje. Maar hoef 'm niet op een feest te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tudu tudu tudu :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 12:49 
 

Vind dit wel een geniaal plaatje, past ook zo in me top 10 van tracks die ik afgelopen jaar heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 23:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Best chille melodie, jammer van dat gejank door de tweede climax heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lexjuhh schreef:
Fijn luisterplaatje

Dit dus. Prima aan het begin van de avond. Inderdaad meer trance dan hardstyle.

Zit zeker wel gevoel in.

Ik vind de kant van Code Black met de wat energiekere en 'hardere' tracks wel een stuk interessanter en beter, maar dit doet ie ook wel leuk!

Wout1997 schreef:
Normaal echt een hekel aan dit soort hardstyle, maar toch pakt het nummer mij wel een beetje :$

Durf het bijna geen hardstyle meer te noemen, maar wel leuke crossbreed track, niet veel op aan te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Bleeegghh dit is echt half werk.


En nu vind ik hem heerlijk :lol: hoe kan dit. Is hij aangepast nadat de track op het album heeft gestaan ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit echt wel een lekker plaatje, zeker om thuis op te zetten. Live komt die minder goed tot z'n recht vind ik. De melodie is dan nog steeds wel geniaal, maar op de één of andere manier mist het dan wat kracht om het echt vet te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:18 
 
Hardtraxx Addict

Met iets zwaardere kicks was dit voor mij toch wel mijn favoriete Code Black plaat. Nu mist het geheel de drive die de prachtige, zweverige melodie nodig heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Firetrap schreef:
Bleeegghh dit is echt half werk.


En nu vind ik hem heerlijk :lol: hoe kan dit. Is hij aangepast nadat de track op het album heeft gestaan ofzo?

24/11
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:08 
 

Firetrap schreef:
Firetrap schreef:
Bleeegghh dit is echt half werk.


En nu vind ik hem heerlijk :lol: hoe kan dit. Is hij aangepast nadat de track op het album heeft gestaan ofzo?


Ik vind hem ook heerlijk hoor Basje :$

Krijg er een zomers gevoel bij, het weer zin hebben in outdoor feestjes :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supervette track dit! Heerlijke zwevende melodie, fijn gevoel erbij. Beetje melancholisch ook. Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

bagger code black heeft betere platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live gehoord op Xqlusive, echt een heerlijke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:29 
 

Klopt het dat de volledige versie nog niet te koop is?

Heerlijk nummertje trouwens! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:25 
 

Dit is eerder door Audiofreq gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Dit is eerder door Audiofreq gemaakt

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:37 
 

Is wel zo toch of ben ik de enigste die dat denkt :D :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks