Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een slappe hap dit zeg, dacht dat Code Black juist wel redelijke mainstream kon maken.. Hij ook maar naar Dirty Workz dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:12 
 

Daveytl schreef:
Godverdomme wat een meuk man.

Hoor hem net op Headhunterz album, bleh
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kutkick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Wat een kutkick.


Precies! erg jammer want de melo is heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Softe slappe troep, zit geen kracht, energie, drive, helemaal niks in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sorry dat ik het zo verwoord, maar wat een ontiegelijk KUTnummer :sick: :sick: Zit geen pit, geen gevoel of niks in. Slappe kicks, verschrikkelijke vocals. BAH BAH
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Sorry dat ik het zo verwoord, maar wat een ontiegelijk KUTnummer :sick: :sick: Zit geen pit, geen gevoel of niks in. Slappe kicks, verschrikkelijke vocals. BAH BAH

You just summed up Code Black :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 16:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
You just summed up Code Black :D

Klopt, vind aan dat hele Code Black geen ene drol aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Bleeegghh dit is echt half werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dit daarentegen echt een heerlijke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Code Black - Brighter Day.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

De Radio Edit werd gister geplaatst door Code Black :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe wel z'n minste plaat, jammer dit. Live was ie op zich nog wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:15 
 
Hardtraxxer

Not bad fijn om te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyle?
leuk zomers luisterplaatje voor op de radio, that's it..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:56 
 
Hardtraxxer

veel gayer dan dit wordt het niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Normaal echt een hekel aan dit soort hardstyle, maar toch pakt het nummer mij wel een beetje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 00:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fantastische track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt heerlijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat, maar om nou te zeggen dat ie zo geweldig is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 03:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere plaat. Vind de kicks er ook precies bij horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha. Code Black had gister nog zo'n zeikpost op Facebook geplaatst over hate comments op zijn tracks (met name Brighter Day).

Dus ik kon het niet laten om ook even een reactie te plaatsen: Well many hardstyle lovers share the same thougts about mainstream hardstyle: I miss the HARD in hardstyle these days. That's why there is so much hatin' going on about tracks like Brighter Day or Year of Summer. Those tracks do have style, but not the hard one.

Hij had tevens zelf ook een reactie geplaatst voor iemand die één of andere vergelijking met rockmuziek maakte: Hardstyle is hard, so your comparison to rock music is just silly.
If i showed brighter day to a house or trance music lover they would say its too hard and fast for their liking....


Die dikgedrukte zin klopt echt voor geen meter volgens mij. De house en trance muziek lovers zijn juist de reden dat de hardstyle zo een dikke commerciële opmars maakt. Of zie ik dat verkeerd?

Over de track zelf: heerlijk zomers plaatje. Niet echt een track waar ik op los kan gaan. Wel een track om op een zomers festival even te chillen met een biertje na keihard losgegaan te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Losstaand of dit nu "hard"-style is of niet vind ik dit gewoon een erg lekkere plaat. Al zijn de vocals me toch wel nét iets te veel van het goede, die climax is echt verslavend. En waar YoS in mijn ogen bijna vraagt om je geld heeft deze toch net iets meer klasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit meer trance dan Hardstyle.
Als hij dit onder een Hardtrance alias zou uitbrengen (Code White? :P) zou ie denk ik veel beter ontvangen worden.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks