Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

*zij komen

De melodie heeft wat minder drive gekregen door er gewone halve tellen van te maken ipv 1/3. Die anti is wel verschrikkelijk vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 14:09 
 
Hardtraxx Elite

Een remix zoals een remix hoort te zijn.
Heerlijk werk van deze mannen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toffee schreef:
*zij komen

De melodie heeft wat minder drive gekregen door er gewone halve tellen van te maken ipv 1/3. Die anti is wel verschrikkelijk vet :bomb:


Idd, jammer dit. Voor de rest echt een heerlijke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dit gaat best hard :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, vind hem echt een heel stuk minder dan het origineel, wat één van m'n favo C1 platen is. Het hele PN stijltje doet me tot nu toe ook vrij weinig. Misschien dat ik daar na het album anders over denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan maar niet stoppen met het luisteren van deze remix :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Trommels. Sounds klinkt wat schel, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 04:48 
 

Dikke vette JA :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk idd, voor de 1e climax, 2e climax valt me ernstig tegen. Wel tof dat er eens artiesten zijn die wat anders doen, meestal hoor je in 2 climaxen ongeveer dezelfde melodielijn, nu eerst een anti en dan een melodie, tof gedaan dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Heerlijk idd, voor de 1e climax, 2e climax valt me ernstig tegen. Wel tof dat er eens artiesten zijn die wat anders doen, meestal hoor je in 2 climaxen ongeveer dezelfde melodielijn, nu eerst een anti en dan een melodie, tof gedaan dus :D

Zo zo, van welke ijstijd kom jij zeg? Dit is echt niks nieuws. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor het anders niet heel vaak :$ Beter opletten dus xd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kicks klinken niet echt zo mooi, dat ze getalenteerde producers zijn, is zeker wel waar.

Benieuwd naar 't album! Kga proberen zo weinig mogelijk tracks te beluisteren waardoor ik verrast wordt als 't album er is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Release is bekend: hardstyle-releases/chris-one-sin-city-edm-space-machine-tillt033-t39966.html dus deze kan dicht :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks