Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Chris One

Track(s): Revelations

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich niet slecht.. beetje saai..
2e climax vind ik wel vet
Donkey Rollers - Voice Of Conscience namaaksel (intro & outro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:24 
 
Hardtraxx Addict

Hij is erg lekker bezig momenteel, heerlijke snoeiplaat. Die kicks van hem blijven me verbazen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is een plaat die je vaker moet gaan horen om 'm vet te vinden. Klinkt leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jongens die kicks!! Een van de weinige hardstyle producers die in elke track een dikke kick weet neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer fijne plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 02:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een
Ritsurt schreef:
heerlijke snoeiplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 02:50 
 
Hardtraxxer

Jonas schreef:
Jongens die kicks!! Een van de vele hardstyle producers die in elke track dezelfde kick weet neer te zetten.


hoewel deze wel wat anders is voor de verandering
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Relevations? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Stukje tussen 1:05 en 1:10 klinkt als Donkey rollers. kick klinkt ook meer Donkeyrollers!
Moet deze denkik nog vaker beluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke plaat! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wel een erg dunne synth en lege track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke kicks, maar voor de rest niet echt speciaal helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje een saaie plaat. En jammer van de VOC rip-off.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:36 
 
Hardtraxxer

Vette plaat niet speciaal gewoon :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Gruwelijke kicks, maar voor de rest niet echt speciaal helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:28 
 
Hardtraxx Elite

lekker hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: Dit is echt een héle vette snoeiplaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Relevations? :lol:

Grappig? :huh:

2e climax doe ik het voor !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Mr Lellebel schreef:
Relevations? :lol:

Grappig? :huh:

Dat is geen woord paap. Pas het eens aan met je groene gebruikersnaam -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Because I can, I won't
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Because I can, I won't

Machtsmisbruik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe misbruikt hij het als hij het niet eens toepast? xd

OT: doet me niet zoveel, geef mij Drug Muzik maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Hoe misbruikt hij het als hij het niet eens toepast? xd

Gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Qlown schreef:
Hoe misbruikt hij het als hij het niet eens toepast? xd

Gewoon.

Solide argument. Alsje!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks