Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lelijke track, erg leeg en energieloos, kicks vind ik ook niet mooi. Best jammer, had er iets meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Mr Lellebel schreef:
Qlown schreef:
Hoe misbruikt hij het als hij het niet eens toepast? xd

Gewoon.

Solide argument. Alsje!

Kudo's voor jou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind de kick juist helemaal niet lekker. Ook een erg saaie climax, mist energie om het voor mij een beukplaat te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Booooring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mid intro is wel vet, maar die climax doet me niet zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niet heel veel aan deze, al is de kicks wel weer dik in orde.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks