Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Chaotic Spirit & Regain ft. MC Livid

Track(s): Angel Of Death

Sample/video:

@26.16

Bron:
Citaat:
Someone said "new collab between Chaotic Spirit & Regain"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 22:45 
 
Hardtraxx Newbie

Gruwelijke track, vooral de intro teringg zegg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 23:51 
 
Hardtraxxer

jezus wat klinkt dit dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 17:35 
 
Hardtraxxer



@26:16
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 17:54 
 

Pakt me ook niet. Begon de Raw kant van hardstyle net wat leuker te vinden de afgelopen tijd maar raak er nou toch al weer aardig op uitgekeken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja die intro is heerlijk verder niet zo heel bijzonder vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die hoge screech in de intro klikt best lekker!
De climax daar in tegen klinkt weer erg standaard...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de climax juist super lekker! Kan die kick van Regain altijd wel waarderen en vind dat Livid echt een goeie stem heeft! Ook een van de betere mc's wat mij betreft :) maar dat staat los van dit nummer natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:10 
 
Hardtraxxer

Ik haak juist af zodra die stem binnenkomt, klinkt echt amateuristisch op deze plaat. Zo geforceerd ook.

Verder wel een aardig nummertje, maar niet echt mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wordt iedereen hier nou niet een beetje simpel van?
Als ik ook kijk naar het 'nieuwe tracks' forum, staat het helemaal volgepropt met alleen maar raw / kick / screeches tracks. Eerder ging ik nog vrijwel elke track af omdat ik benieuwd was, maar tegenwoordig skip ik zo'n 90 % van de tracks en ben ik blij als ik weer eens een artiest + track titel zie wat mogelijk iets anders is.

(ik heb zelfs nog na zitten denken in welk track topic ik dit zal posten, maar het past eigenlijk in elk topic)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

sjuul schreef:
Wordt iedereen hier nou niet een beetje simpel van?
Als ik ook kijk naar het 'nieuwe tracks' forum, staat het helemaal volgepropt met alleen maar raw / kick / screeches tracks. Eerder ging ik nog vrijwel elke track af omdat ik benieuwd was, maar tegenwoordig skip ik zo'n 90 % van de tracks en ben ik blij als ik weer eens een artiest + track titel zie wat mogelijk iets anders is.

(ik heb zelfs nog na zitten denken in welk track topic ik dit zal posten, maar het past eigenlijk in elk topic)


Je hoeft er toch ook niet naar te luisteren ;)
Daarnaast vind ik het niet gek dat het nu vol staat met 'RAW' tracks na een feest als Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 13:33 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben helemaal niet meer van de kick screech tracks maar dit vind ik toch wel erg lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 14:34 
 

sjuul schreef:
Wordt iedereen hier nou niet een beetje simpel van?
Als ik ook kijk naar het 'nieuwe tracks' forum, staat het helemaal volgepropt met alleen maar raw / kick / screeches tracks.
(ik heb zelfs nog na zitten denken in welk track topic ik dit zal posten, maar het past eigenlijk in elk topic)

Haha dit had ik ook al ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 14:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Je hoeft er toch ook niet naar te luisteren ;)
Daarnaast vind ik het niet gek dat het nu vol staat met 'RAW' tracks na een feest als Loudness.


Ik zeg toch ook al dat ik er niet meer naar luister door 90% te skippen. Het punt is dat ik graag weer wat meer ander soort tracks zal willen horen. En het is niet alleen nu na loudness dat het volstaat met raw tracks want ik erger me er al een hele tijd aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Basshunterzz schreef:
Je hoeft er toch ook niet naar te luisteren ;)
Daarnaast vind ik het niet gek dat het nu vol staat met 'RAW' tracks na een feest als Loudness.


Ik zeg toch ook al dat ik er niet meer naar luister door 90% te skippen. Het punt is dat ik graag weer wat meer ander soort tracks zal willen horen. En het is niet alleen nu na loudness dat het volstaat met raw tracks want ik erger me er al een hele tijd aan.


Ik snap uberhaupt niet waarom je hierop klikt als je een hekel hebt aan de hardere kant van hardstyle?

OT: doet me helemaal niks dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Zaad²
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 21:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Scarzor schreef:
Ik snap uberhaupt niet waarom je hierop klikt als je een hekel hebt aan de hardere kant van hardstyle?

OT: doet me helemaal niks dit.


sjuul schreef:
(ik heb zelfs nog na zitten denken in welk track topic ik dit zal posten, maar het past eigenlijk in elk topic)


Zoals ik dus al zei. Ik had vrijwel elk willekeurig track topic kunnen kiezen om mijn mening in te delen aangezien het zo goed als allemaal hetzelfde is en het is toevallig deze geworden.

En ik heb geen hekel aan de hardere kant van hardstyle, zolang er maar creativiteit in zit, maar dat mist tegenwoordig veel te veel in dit 'sub' genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
En ik heb geen hekel aan de hardere kant van hardstyle, zolang er maar creativiteit in zit, maar dat mist tegenwoordig veel te veel in dit 'sub' genre.

Ik deel deze mening. Vooral afgl. zaterdag op Loudness kreeg ik dit gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou deze ook op het album komen?



Vond het altijd een tof plaatje
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks