Scarzor schreef:
Ik snap uberhaupt niet waarom je hierop klikt als je een hekel hebt aan de hardere kant van hardstyle?
OT: doet me helemaal niks dit.
sjuul schreef:
(ik heb zelfs nog na zitten denken in welk track topic ik dit zal posten, maar het past eigenlijk in elk topic)
Zoals ik dus al zei. Ik had vrijwel elk willekeurig track topic kunnen kiezen om mijn mening in te delen aangezien het zo goed als allemaal hetzelfde is en het is toevallig deze geworden.
En ik heb geen hekel aan de hardere kant van hardstyle, zolang er maar creativiteit in zit, maar dat mist tegenwoordig veel te veel in dit 'sub' genre.