Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 10:00 
 
Hardtraxxer

Artiest: Chain Reaction

Track(s): The Record Breaking

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks klinken zeer goed! Verder mis ik eigenlijk een beetje variatie in het nummer.
Kickroll hier en daar en wat schreeches had hem heel vet gemaakt denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wist niet wat me overkwam. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:22 
 

Klonk voor geen meter vond ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah dus dit was die openingstrack van Team Green. Ik vind hem fucking baas. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Best vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit een verandering qua kicks na alle andere teams :D
Vind het wel een leuk trackje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gave track zeg, die kicks vind ik echt heel gaaf!! Die onderbrekingen haal wel enigszins het tempo uit de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet. Apart sfeertje ook. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Grozny schreef:
Best vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:32 
 
Hardtraxx Elite

Kicks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oeff die kick is echt heel erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zijn een beetje lame, maar passen er wel bij. Verder dikke kick, maar beetje eentonig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Moet de kicks op betere kwaliteit horen om er een goed oordeel over te vellen, maar de anti klinkt voor de rest erg lekker :drool: Niks meer toevoegen en eentonig, precies goed zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Moet de kicks op betere kwaliteit horen om er een goed oordeel over te vellen, maar de anti klinkt voor de rest erg lekker :drool: Niks meer toevoegen en eentonig, precies goed zo.


Op het eerste gehoor zijn de kicks egt flinke dreunen :woot: en ik deel je mening dat er niets aan toegevoegd hoeft te worden dat maakt deze track zo lekker en apart :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niks meer toevoegen en eentonig, precies goed zo.

Precies. Ik vind 'm heel sterk zo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:46 
 

Geweldig. Zo simpel klinkend zijn toch vaak de beste tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:53 
 
Hardtraxxer

wist niet wat ik hoorde vannacht ! wat klonken die kicks lekker ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had zo'n plaat nooit als opening verwacht, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ging deze geweldig hard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom maar zo kort? Of is dit alleen de outro, gezien er een nieuw nummer aan het einde wordt ingemixt?

OT: Heel vet en verrassend! Beter blijft hij doorgaan met dit soort shit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Waarom maar zo kort? Of is dit alleen de outro

Denk alleen de break en 1e climax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik wist niet wat me overkwam. :drool:


Dit. Heerlijk! Spijtig dat DP Everyday inmixte >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:30 
 
Hardtraxx Elite

Wat een geweldige plaat, leuk ook dat hij deze vocals gebruikt!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks