Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Was een hele vette opener! Kicks dreunden lekker door en die anti was heel bruut.
Sterke plaat van Chain Reaction dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die set van Team Green begon meteen heel goed dankzij deze track. Had echt iets van 'wow' toen die kick er in kwam. Ik ben blij voor Chain Reaction dat hij nu een naar mijn mening betere kick heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal mijn ding dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:56 
 
Hardtraxx Addict

WTF!? Dit lijkt me een muur van bass voor zover ik hoor?

Of is de audio in het filmpje nu zo misvormd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:19 
 

Ja, dat is de kracht van Minus Is More. Ik vind muren van bass juist altijd heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker plaatje ;) fijn dat chain reaction weer naar zijn roots gaat. intro is wel wat lang. Maar die kicks.... maken alles goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:52 
 

Heerlijke nummertje deze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaaf! Vette vocals van Run DMC en dan een anti met gruwelijke kicks. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran



@ 2:59

Godsamme wat was dit zalig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Deze ging zo bi-zar hard, echt niet normaal wat een klappen! Grootmoeders pannenkoekenfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Plafonddienst schreef:
Grootmoeders pannenkoekenfeest!

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Moet de kicks op betere kwaliteit horen om er een goed oordeel over te vellen, maar de anti klinkt voor de rest erg lekker :drool: Niks meer toevoegen en eentonig, precies goed zo.

Vind dat minimalistische ook heel erg vet. Beetje a la Ombrello Maladetto :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:50 
 
Hardtraxx Addict

Wat klinkt dit lekker zeg :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict

Ging inderdaad wel goed hard, stond ervan te kijken. Groot contrast met alles wat daarvoor was gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:


@ 2:59

Godsamme wat was dit zalig :worship:

Kip en vel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks zijn echt heel lekker, vooral vergeleken met War in reverse enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Belachelijk vette track. Nu echt hopen dat ie in HQ nog steeds dik klinkt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:53 
 

Ik neem terug wat ik zei, sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Heel vet nummer! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik neem terug wat ik zei, sorry.

anders hoor je er inderdaad niet bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Ik neem terug wat ik zei, sorry.

Meeloper :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijke track is dit. Ik had hem ook op Hard Bass gehoord, heel die zaal ging mee. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind Everyday in een keer zo'n irritante plaat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat hoor! Had niet verwacht dat ik ooit nog iets van CR vet zou vinden, maar dit is echt weer een hele andere wending. Dat minimalistische is echt super vet gedaan en die kicks lekker lomp. :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks