IvoWII schreef:
Parvuz schreef:
Normaal is het niet zo heel storend als iemand een paar keer achter elkaar dezelfde kick gebruikt. Maar deze kick is zo opvallend. Zo specifiek voor The Record Breaking. Andere kick eronder zou beter zijn.
Ben het hier echt 100% mee eens! Jammer dat het succes van deze kick lijkt te worden uitgemolken, zodat ie zo meteen onze neus uit komt..

uitgemolken? hoe lang gebruikt Wildstylez al dezelfde kick? om maar iemand te noemen.
Nou is de kick eens een keer in orde is het ook niet goed.
Kan me voorstellen dat niet iedereen overtuigd is van de kick, maar vind 4 nummertjes nou niet bepaald uitmelken...