Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 08:56 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Chain Reaction

Track(s): Bassleader (Raw Anthem 2013)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 09:17 
 

die break is wel heel lekker :love: maar de climax lijkt beetje weinig drive in te zitten.... meer soort midintro
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben die chain reaction kick voorlopig nog niet zat, dus dat zou wel goed zitten :thumbsup: laat maar komen in HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 11:45 
 
Hardtraxx Newbie

Hij was fijn zaterdag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 14:04 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ben die chain reaction kick voorlopig nog niet zat, dus dat zou wel goed zitten :thumbsup: laat maar komen in HQ

Ik vind het nu wel erg eentonig worden..
Al klinkt dit wel redelijk vet voor derest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Is ff wat makkelijker! ^^ Over de track zelf: Ik hou van de harde kant van de Hardstyle en van harde kicks en dikke screeches (om het zo maar te verworden), maar ik ben hier nog niet erg van overtuigd. Nogal inspiratieloos als je het mij vraagt. Ben benieuwd naar de volledige track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen ik hem had geluisterd wist ik al niet meer wat ik had geluisterd, interesse is er tot nu toe toch nog niet! Misschien dat de HQ me kan overtuigen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:22 
 
Hardtraxx Newbie

Maximum schreef:
Is ff wat makkelijker!


True, openingspost aangepast met youtube tag. Ik vond em live wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 19:14 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Weer die kicks, wordt wel een beetje saai nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 19:19 
 
Hardtraxx Elite

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 19:27 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind hem wel fijn, kicks zijn hergebruikt maar ach, het zijn fijne kicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

In ieder geval beter dan Follow :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal is het niet zo heel storend als iemand een paar keer achter elkaar dezelfde kick gebruikt. Maar deze kick is zo opvallend. Zo specifiek voor The Record Breaking. Andere kick eronder zou beter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:53 
 

Parvuz schreef:
Normaal is het niet zo heel storend als iemand een paar keer achter elkaar dezelfde kick gebruikt. Maar deze kick is zo opvallend. Zo specifiek voor The Record Breaking. Andere kick eronder zou beter zijn.


Ben het hier echt 100% mee eens! Jammer dat het succes van deze kick lijkt te worden uitgemolken, zodat ie zo meteen onze neus uit komt.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Parvuz schreef:
Normaal is het niet zo heel storend als iemand een paar keer achter elkaar dezelfde kick gebruikt. Maar deze kick is zo opvallend. Zo specifiek voor The Record Breaking. Andere kick eronder zou beter zijn.


Ben het hier echt 100% mee eens! Jammer dat het succes van deze kick lijkt te worden uitgemolken, zodat ie zo meteen onze neus uit komt.. :thumbdown:


uitgemolken? hoe lang gebruikt Wildstylez al dezelfde kick? om maar iemand te noemen.

Nou is de kick eens een keer in orde is het ook niet goed.

Kan me voorstellen dat niet iedereen overtuigd is van de kick, maar vind 4 nummertjes nou niet bepaald uitmelken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk gebruiken artiesten vaker één kick voor verschillende tracks. Maar deze kick is zo specifiek. Zo herkenbaar. The Record Breaking is gewoon die kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook deze kan ik zeker wel weer waarderen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zzz weeeer dezelfde kick.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

The Record Breaking in de blender geflikkerd en tadaaa, weer een heerlijke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro; heeeel apart en lekker
Kick; deze gaat me snel vervelen, nieuwe aub
Break; mysterieus en iets te lang
Climax; niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 13:17 
 
Hardtraxxer

The record Breaking 2.0 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

IvoWII schreef:
Parvuz schreef:
Normaal is het niet zo heel storend als iemand een paar keer achter elkaar dezelfde kick gebruikt. Maar deze kick is zo opvallend. Zo specifiek voor The Record Breaking. Andere kick eronder zou beter zijn.


Ben het hier echt 100% mee eens! Jammer dat het succes van deze kick lijkt te worden uitgemolken, zodat ie zo meteen onze neus uit komt.. :thumbdown:

Uitgemolken is niet het goede woord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Normaal is het niet zo heel storend als iemand een paar keer achter elkaar dezelfde kick gebruikt. Maar deze kick is zo opvallend. Zo specifiek voor The Record Breaking. Andere kick eronder zou beter zijn.

Helemaal mee eens.

Dit klinkt zo afgezaagd nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omg 2 tracks met 1 kick, wat een ramp. De kick is hier toch net wat minder prominent dan in The Record Breaking, en in Like A Boss / Follow vind ik ze anders genoeg. Werkt prima, en draagt hopelijk bij aan wat meer variatie in setjes (verwacht niet dat andere DJs BEIDE gaan draaien in 1 set, maar nu kunnen ze af en toe dit draaien ipv TRB voor de afwisseling).
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks