Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ze zitten volgens mij ook in The Attack :P.


Zijn best anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Normaal is het niet zo heel storend als iemand een paar keer achter elkaar dezelfde kick gebruikt. Maar deze kick is zo opvallend. Zo specifiek voor The Record Breaking. Andere kick eronder zou beter zijn.

Idd, The Record Breaking IS die kick. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt lekker :thumbsup: , dat de kick hetzelfde is als in the record breaking is jammer maar ik het stoort me (nog) niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Parvuz schreef:
Normaal is het niet zo heel storend als iemand een paar keer achter elkaar dezelfde kick gebruikt. Maar deze kick is zo opvallend. Zo specifiek voor The Record Breaking. Andere kick eronder zou beter zijn.

Idd, The Record Breaking IS die kick. :P

Ja precies haha, dus dit is gewoon een mashup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:54 
 
Hardtraxxer

tsjaa...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zijn deze kicks nog niet uitgemolken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gruwelijke kicks, mag die vaker gebruiken! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick is me nog niet gaan vervelen, maar kan wel snel komen ben ik bang. Mid klinkt wel vet, maar climax doet me niks helaas. Had hier wat meer van verwacht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 17:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk, maar zeker niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 17:59 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Leuk, maar zeker niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
wootum schreef:
Leuk, maar zeker niet meer.


Dit. Mag wel eens komen, feest is al even geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet bijna wel zeker dat deze kicks vrij snel gaan vervelen! Ik krijg trouwens ook niet echt het gevoel dat ik een Anthem zit te luisteren...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks