Afgelopen zaterdag live gehoord, super dik! Hele vette climax ook, beetje in dezelfde stijl als de mid-intro. 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Begin Co2 steeds meer de eindbaas van theracords te vinden 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Klinkt lekker, maar die kick mag nog wel ietsje harder IMO 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
not my cup of tea
-
E
als je m goed wilt hebben!
daar is over nagedacht!
Snap niet echt wat mensen hier zo geniaal aan vinden, doodnormale plaat...Skedoedelefloeps wrote:not my cup of tea
Squid wrote:Snap echt wel wat mensen hier zo geniaal aan vinden, dodelijkzieke beukplaat...
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
b-ram wrote:Squid wrote:Snap echt wel wat mensen hier zo geniaal aan vinden, dodelijkzieke beukplaat...
Squid wrote:Snap niet echt wat mensen hier zo geniaal aan vinden, doodnormale plaat...Skedoedelefloeps wrote:not my cup of tea
Snap dit hele gesquirt over dat korte sampletje niet zo. Screeches zijn leuk, meer niet en kicks zijn veel te zacht.
Dakpan wrote:Snap dit hele gesquirt over dat korte sampletje wel. Screeches zijn leuk, en kicks zijn precies goed.
Vette preview, ik voel een dikke track aankomen 
-
J
Hoop ook voor jou dat je vriendin dat doet ipv een track.Janus wrote:trekt me niet echt dit
Wanneer een langere preview?
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
wat zijn we scherp met onze reacties in deze topicJEFSKIII wrote:Hoop ook voor jou dat je vriendin dat doet ipv een track.Janus wrote:trekt me niet echt dit
Wanneer een langere preview?
Over drie weken uiterlijkJEFSKIII wrote:Wanneer een langere preview?
oeh ik voel een release aankomenDjThera wrote:Over drie weken uiterlijkJEFSKIII wrote:Wanneer een langere preview?
wordt zonder twijfel weer hele dikke releaseDjThera wrote:Verrassend he![]()
Make RAW not WAR - part III
Als dat net zo'n knaller wordt als Part II..DjThera wrote:Verrassend he![]()
Make RAW not WAR - part III
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Squid wrote:Snap niet echt wat mensen hier zo geniaal aan vinden, doodnormale plaat...