Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yep, klinkt wat simpel en de kicks klinken wat leeg.. maar zal wel aan de youtube kwaliteit liggen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 11:04 
 

Lijkt me een vette plaat - maar moet nog wel het geheel horen. Als t niet meer wordt dan dit weet ik niet of ik m wel kan waarderen. Daarbij lijken de screeches heel erg op die van nasty boyz - angel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De preview is een gedeelte van de midintro. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
De preview is een gedeelte van de midintro. ;)

Dan ben ik zeeer benieuwd naar de climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:27 
 

tomac schreef:
Snap niet waarom mensen van zo'n kleine preview al geil worden :/
Klinkt gewoon prima, daar niet van, maar toch gewoontjes of niet?

Komt omdat er of CO bovenstaat, of al Theracords is. (Niet bij iedereen hoor ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Komt omdat er of CO bovenstaat, of al Theracords is. (Niet bij iedereen hoor ;))


het kan toch ook zijn dat alle platen van hun aanslaan almachtige allesweter ?
en die slaan niet aan vanwege een logo hoor ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:34 
 

Op je teentjes getrapt? ^^
Ik zeg toch dat dat niet bij iedereen is, maar sommige zien alleen iets van Theracords staan, en dan komen meteen de (L) (L) (L) :loving: :loving: :loving: smileys tevoorschijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik ben nooit op mijn teentjes getrapt :)
maar het valt me vaak op dat niks bij jouw laatste tijd goed is ;-)
alleen maar sarcastische posts immers jaa... ;)
weet je zelf ook wel..

Almighty schreef:
maar sommige zien alleen iets van Theracords staan, en dan komen meteen de (L) (L) (L) :loving: :loving: :loving: smileys tevoorschijn.


dat klopt, maar niet iedereen is gelijk hoor. jij scheert ze vaak over 1 kam.
er kunnen ook mensen tussnzitten die gewoon niet meer weten hoe ze het moeten verwoorden omdat er hier blijkbaar zo op gelet wordt ?

Dus zetten ze (in onzekerheid) maar een (L) neer omdat ze anders bang zijn te worden aangevallen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:37 
 

Ik zei toch echt "sommige" en tussen haakjes "Niet iedereen", dus ik scheer niet iedereen over een kam.
Citaat:
maar het valt me vaak op dat niks bij jouw laatste tijd goed is ;-)
alleen maar sarcastische post immers jaa... ;)

Nou nou, dat valt toch ook wel mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

waarom reageer je dan tegen iedereen ?
noem dan gewoon namen en wees niet bang ipv altijd je negatieve bende hier neer te plempen en op te letten hoe iedereen reageerd of het wel correct is... best wel zielig hoor ;-)

doe jij mij eens een perfecte reactie op een plaat die jij vet vindt anders....
goeie muziek maakt je sprakeloos hé... (imo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:42 
 

Omdat het nou echt obvious word in mijn ogen. Ben benieuwd of meer het zien oid.

Niet dat ik iets tegen Theracords heb, puur omdat het hier gebeurd ;).

Citaat:
noem dan gewoon namen en wees niet bang ipv altijd je negatieve bende hier neer te plempen en op te letten hoe iedereen reageerd of het wel correct is... best wel zielig hoor ;-)

Ik ben redelijk, ik ga mensen niet persoonlijk aanvallen, zie mijn eerste zin wat ik wilde zien. Ik ga mensen niet "dwingen" om niet zo uitgelaten te reageren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

een artiest die een goeie track maakt, wordt daarna toch meer in de gaten gehouden ?
opzich allemaal logisch hoor...

ik hoef echt geen 10 comments te lezen over hoe geweldig de screech en hoe geweldig die snare samenkomt met de kick die een dikke punch heeft etc

als ik bijna altijd de gevestigde namen zie reageren met (L) & :yay: weet ik dat het mij waarschijnlijk óók wel zal gaan aanspreken.. we zijn toch allemaal liefhebbers van praktisch hetzelfde ofniet dan ?

helaas heeft niet iedereen dezelfde geschiedenis...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty is hater. Gaat te hard voor m. Niet op letten :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:12 
 

iSenSe` schreef:
een artiest die een goeie track maakt, wordt daarna toch meer in de gaten gehouden ?
opzich allemaal logisch hoor...

ik hoef echt geen 10 comments te lezen over hoe geweldig de screech en hoe geweldig die snare samenkomt met de kick die een dikke punch heeft etc

als ik bijna altijd de gevestigde namen zie reageren met (L) & :yay: weet ik dat het mij waarschijnlijk óók wel zal gaan aanspreken.. we zijn toch allemaal liefhebbers van praktisch hetzelfde ofniet dan ?

helaas heeft niet iedereen dezelfde geschiedenis...

Dat zal idd allemaal best, maar ik kan niet geloven dat dat zo voor iedereen geld :) Nogmaals, ik ga geen mensen dwingen, of dat ik iets tegen Theracords heb, maar ik wilde gewoon kijken of meer het doorhebben.

dawasiknie schreef:
Almighty is hater. Gaat te hard voor m. Niet op letten :kiss:

Ja, en toevallig is Pattern 2 nog mijn favo plaat van dit jaar. Ik wist overigens dat jij nog met zoiets zou reageren, heldje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:13 
 

dawasiknie schreef:
Almighty is hater. Gaat te hard voor m. Niet op letten :kiss:

:worship:

Ben je te vinden op Qontinent / decibel? Zekers effe meeten :p

Gelukkig is dit de mid intro. Goeie zaak, drive zit daar in elk geval wel in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:16 
 

Nazale schreef:
dawasiknie schreef:
Almighty is hater. Gaat te hard voor m. Niet op letten :kiss:

:worship:

Ben je te vinden op Qontinent / decibel? Zekers effe meeten :p

Als je het tegen mij hebt, op Decibel zul je mij in de Loudness tent zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:22 
 

Awkward, eigenlijk dawasiknie. Maar ik en Gangsterdwerg/Marino zijn op decibel ook te vinden in de Loudness area! Gaat dus wel goedkomen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:23 
 

Ja, kan mij dat schelen. Of wil je fittie xd Nee, spreek me maar aan als je me ziet :thumbup:. Dawisiknie heeft al de pik op mij sinds ik zei dat ik voor Ajax was
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:25 
 

Begrijpelijk dan :D Nee joh geen fittie, ben maar 1.75.... :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ Almighty ik vind je reactie onnodig, bovendien klopt ie voor geen hol. Je kan veel zeggen maar niet dat mensen hier partijdig nummers beoordelen. Op een enkeling na wordt er kritisch en eerlijk naar de muziek gekeken.
Kijk maar eens naar het topic van de laatste CO2-release. Zal je zien dat het niet omgtheracordslovekwijlstijvepaal all over is maar dat mensen er net zo kritisch naar kijken ;)

En ik ben op Decibel, maar ga niet veel hardstyle meepikken denk ik. Als ik je zie krijg je wel een knuffel en een kusje van me en dat geld voor iedereen hier :loving: . Geen haat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:30 
 

dawasiknie schreef:
@ Almighty ik vind je reactie onnodig, bovendien klopt ie voor geen hol. Je kan veel zeggen maar niet dat mensen hier partijdig nummers beoordelen. Op een enkeling na wordt er kritisch en eerlijk naar de muziek gekeken.
Kijk maar eens naar het topic van de laatste CO2-release. Zal je zien dat het niet omgtheracordslovekwijlstijvepaal all over is maar dat mensen er net zo kritisch naar kijken ;)

Kijk, daar kan ik wel wat mee. T was ook een schets van mijn visie, niet gek al het niet klopt dan.


Maar word denk ik tijd om ontopic te gaan, pm/msn maar mocht er nog wat gezegd worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vet vet, benieuwd naar de rest :)
@ Thera(cords), ik hoor in het vervolg wel liever volledige en afgewerkte previews op jullie kanaal. Dit is een beetje half half net niet zegmaar ;) Vind het wel leuk dat jullie het doen aan de andere kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Awkward, eigenlijk dawasiknie. Maar ik en Gangsterdwerg/Marino zijn op decibel ook te vinden in de Loudness area! Gaat dus wel goedkomen! :D

Marino niet hoor, die gaat lekker huppelen op de mainstage met zijn vriendinneke :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ineens een morele discussie over een mid-intro'tje -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
De preview is een gedeelte van de midintro. ;)

kan het nog beter dan? :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks