Yep, klinkt wat simpel en de kicks klinken wat leeg.. maar zal wel aan de youtube kwaliteit liggen dan.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
N
Lijkt me een vette plaat - maar moet nog wel het geheel horen. Als t niet meer wordt dan dit weet ik niet of ik m wel kan waarderen. Daarbij lijken de screeches heel erg op die van nasty boyz - angel. 
Dan ben ik zeeer benieuwd naar de climax!Catatonic Overload wrote:De preview is een gedeelte van de midintro.
-
A
Komt omdat er of CO bovenstaat, of al Theracords is. (Niet bij iedereen hoortomac wrote:Snap niet waarom mensen van zo'n kleine preview al geil worden![]()
Klinkt gewoon prima, daar niet van, maar toch gewoontjes of niet?
het kan toch ook zijn dat alle platen van hun aanslaan almachtige allesweter ?Komt omdat er of CO bovenstaat, of al Theracords is. (Niet bij iedereen hoor)
en die slaan niet aan vanwege een logo hoor ;-)
-
A
Op je teentjes getrapt?
Ik zeg toch dat dat niet bij iedereen is, maar sommige zien alleen iets van Theracords staan, en dan komen meteen de
smileys tevoorschijn.
Ik zeg toch dat dat niet bij iedereen is, maar sommige zien alleen iets van Theracords staan, en dan komen meteen de
ik ben nooit op mijn teentjes getrapt 
maar het valt me vaak op dat niks bij jouw laatste tijd goed is ;-)
alleen maar sarcastische posts immers jaa...
weet je zelf ook wel..
er kunnen ook mensen tussnzitten die gewoon niet meer weten hoe ze het moeten verwoorden omdat er hier blijkbaar zo op gelet wordt ?
Dus zetten ze (in onzekerheid) maar een
neer omdat ze anders bang zijn te worden aangevallen ?
maar het valt me vaak op dat niks bij jouw laatste tijd goed is ;-)
alleen maar sarcastische posts immers jaa...
weet je zelf ook wel..
dat klopt, maar niet iedereen is gelijk hoor. jij scheert ze vaak over 1 kam.Almighty wrote: maar sommige zien alleen iets van Theracords staan, en dan komen meteen de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
smileys tevoorschijn.
er kunnen ook mensen tussnzitten die gewoon niet meer weten hoe ze het moeten verwoorden omdat er hier blijkbaar zo op gelet wordt ?
Dus zetten ze (in onzekerheid) maar een
Last edited by iSenSe` on 05 Aug 2011 13:37, edited 1 time in total.
-
A
Ik zei toch echt "sommige" en tussen haakjes "Niet iedereen", dus ik scheer niet iedereen over een kam.
Nou nou, dat valt toch ook wel meemaar het valt me vaak op dat niks bij jouw laatste tijd goed is ;-)
alleen maar sarcastische post immers jaa...
Last edited by Almighty on 05 Aug 2011 13:39, edited 1 time in total.
waarom reageer je dan tegen iedereen ?
noem dan gewoon namen en wees niet bang ipv altijd je negatieve bende hier neer te plempen en op te letten hoe iedereen reageerd of het wel correct is... best wel zielig hoor ;-)
doe jij mij eens een perfecte reactie op een plaat die jij vet vindt anders....
goeie muziek maakt je sprakeloos hé... (imo)
noem dan gewoon namen en wees niet bang ipv altijd je negatieve bende hier neer te plempen en op te letten hoe iedereen reageerd of het wel correct is... best wel zielig hoor ;-)
doe jij mij eens een perfecte reactie op een plaat die jij vet vindt anders....
goeie muziek maakt je sprakeloos hé... (imo)
-
A
Omdat het nou echt obvious word in mijn ogen. Ben benieuwd of meer het zien oid.
Niet dat ik iets tegen Theracords heb, puur omdat het hier gebeurd
.

Niet dat ik iets tegen Theracords heb, puur omdat het hier gebeurd
Ik ben redelijk, ik ga mensen niet persoonlijk aanvallen, zie mijn eerste zin wat ik wilde zien. Ik ga mensen niet "dwingen" om niet zo uitgelaten te reagerennoem dan gewoon namen en wees niet bang ipv altijd je negatieve bende hier neer te plempen en op te letten hoe iedereen reageerd of het wel correct is... best wel zielig hoor ;-)
een artiest die een goeie track maakt, wordt daarna toch meer in de gaten gehouden ?
opzich allemaal logisch hoor...
ik hoef echt geen 10 comments te lezen over hoe geweldig de screech en hoe geweldig die snare samenkomt met de kick die een dikke punch heeft etc
als ik bijna altijd de gevestigde namen zie reageren met
&
weet ik dat het mij waarschijnlijk óók wel zal gaan aanspreken.. we zijn toch allemaal liefhebbers van praktisch hetzelfde ofniet dan ?
helaas heeft niet iedereen dezelfde geschiedenis...
ik hoef echt geen 10 comments te lezen over hoe geweldig de screech en hoe geweldig die snare samenkomt met de kick die een dikke punch heeft etc
als ik bijna altijd de gevestigde namen zie reageren met
Almighty is hater. Gaat te hard voor m. Niet op letten 
-
A
Dat zal idd allemaal best, maar ik kan niet geloven dat dat zo voor iedereen geldiSenSe` wrote:een artiest die een goeie track maakt, wordt daarna toch meer in de gaten gehouden ?
als ik bijna altijd de gevestigde namen zie reageren met&
weet ik dat het mij waarschijnlijk óók wel zal gaan aanspreken.. we zijn toch allemaal liefhebbers van praktisch hetzelfde ofniet dan ?
Ja, en toevallig is Pattern 2 nog mijn favo plaat van dit jaar. Ik wist overigens dat jij nog met zoiets zou reageren, heldjedawasiknie wrote:Almighty is hater. Gaat te hard voor m. Niet op letten
Last edited by Almighty on 05 Aug 2011 14:14, edited 1 time in total.
-
N
dawasiknie wrote:Almighty is hater. Gaat te hard voor m. Niet op letten
Ben je te vinden op Qontinent / decibel? Zekers effe meeten :p
Gelukkig is dit de mid intro. Goeie zaak, drive zit daar in elk geval wel in!
-
A
Als je het tegen mij hebt, op Decibel zul je mij in de Loudness tent zienNazale wrote:dawasiknie wrote:Almighty is hater. Gaat te hard voor m. Niet op letten![]()
Ben je te vinden op Qontinent / decibel? Zekers effe meeten :p
-
N
Awkward, eigenlijk dawasiknie. Maar ik en Gangsterdwerg/Marino zijn op decibel ook te vinden in de Loudness area! Gaat dus wel goedkomen! 
-
A
Ja, kan mij dat schelen. Of wil je fittie
Nee, spreek me maar aan als je me ziet
. Dawisiknie heeft al de pik op mij sinds ik zei dat ik voor Ajax was
-
N
Begrijpelijk dan
Nee joh geen fittie, ben maar 1.75.... 
@ Almighty ik vind je reactie onnodig, bovendien klopt ie voor geen hol. Je kan veel zeggen maar niet dat mensen hier partijdig nummers beoordelen. Op een enkeling na wordt er kritisch en eerlijk naar de muziek gekeken.
Kijk maar eens naar het topic van de laatste CO2-release. Zal je zien dat het niet omgtheracordslovekwijlstijvepaal all over is maar dat mensen er net zo kritisch naar kijken
En ik ben op Decibel, maar ga niet veel hardstyle meepikken denk ik. Als ik je zie krijg je wel een knuffel en een kusje van me en dat geld voor iedereen hier
. Geen haat 
Kijk maar eens naar het topic van de laatste CO2-release. Zal je zien dat het niet omgtheracordslovekwijlstijvepaal all over is maar dat mensen er net zo kritisch naar kijken
En ik ben op Decibel, maar ga niet veel hardstyle meepikken denk ik. Als ik je zie krijg je wel een knuffel en een kusje van me en dat geld voor iedereen hier
-
A
Kijk, daar kan ik wel wat mee. T was ook een schets van mijn visie, niet gek al het niet klopt dan.dawasiknie wrote:@ Almighty ik vind je reactie onnodig, bovendien klopt ie voor geen hol. Je kan veel zeggen maar niet dat mensen hier partijdig nummers beoordelen. Op een enkeling na wordt er kritisch en eerlijk naar de muziek gekeken.
Maar word denk ik tijd om ontopic te gaan, pm/msn maar mocht er nog wat gezegd worden?
dawasiknie wrote:Vet vet, benieuwd naar de rest
@ Thera(cords), ik hoor in het vervolg wel liever volledige en afgewerkte previews op jullie kanaal. Dit is een beetje half half net niet zegmaarVind het wel leuk dat jullie het doen aan de andere kant.
Marino niet hoor, die gaat lekker huppelen op de mainstage met zijn vriendinneke :')Nazale wrote:Awkward, eigenlijk dawasiknie. Maar ik en Gangsterdwerg/Marino zijn op decibel ook te vinden in de Loudness area! Gaat dus wel goedkomen!
ineens een morele discussie over een mid-intro'tje