Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:50 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Brennan Heart & Zatox

Track(s): Fight The Resistance

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als er iets origineels uit deze collab komt eet ik m'n hoed op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 19:31 
 

Vind dit toch wel erg lekker klinken hoor, alleen ben ik bang voor de kicks in HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als er iets origineels uit deze collab komt eet ik m'n hoed op.


haha ik dacht ik ook toen ik hoorde van de collab!
heb hem afgelopen zaterdag gehoord in de Time Out!
Het klonk best aardig geloof ik, jammer dat ik het niet helemaal goed meegekregen heb!
de Kicks waren wel wat minder zoals verwacht.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:48 
 
Hardtraxxer

klinkt eigenlijk wel prima zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godjezus kan je nou geen 1 filmpje kijken van eem belgisch festival waar niet dat irritante HEEEHOOO inzit?
OT:
Klink oke. Interesse gewekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:01 
 
Hardtraxx Addict

Redelijk random, maar zeker niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Godjezus kan je nou geen 1 filmpje kijken van eem belgisch festival waar niet dat irritante HEEEHOOO inzit?
OT:
Klink oke. Interesse gewekt.

Echt niet normaal hoor, zijn die mensen allemaal geestelijk niet in orde ofzo? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
jordifcg schreef:
Godjezus kan je nou geen 1 filmpje kijken van eem belgisch festival waar niet dat irritante HEEEHOOO inzit?
OT:
Klink oke. Interesse gewekt.

Echt niet normaal hoor, zijn die mensen allemaal geestelijk niet in orde ofzo? :huh:

Alsof het alleen belgen zijn op zo'n festival... in één van de setjes op Hard With Style hoor je DV8 ook dat ge-hee-hoo doen, dus Nederlanders doen het net zo goed ook.

OT: Klinkt niet slecht, vooral benieuwd naar dat stukje na de climax waar de outro start. Dat klinkt best lekker imo, 't is wachten op een HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Alsof het alleen belgen zijn op zo'n festival... in één van de setjes op Hard With Style hoor je DV8 ook dat ge-hee-hoo doen, dus Nederlanders doen het net zo goed ook.

Wat een vreemde redenatie. Als één MC grappig probeert mee te doen betekent dit toch niet dat dit gedoe te horen is om elk filmpje van een Nederlands festival? Dat is dus ook niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt als een standaard mainstream plaat, maar dat is ook wel te verwachten van deze twee heren. Toch wacht ik nog ff HQ af, misschien doet het me dan meer.

Over dat Heehoo gedoe, voor zo ver ik me kan herinneren heb ik dat nog nooit meegemaakt op een feest in NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bizar hoe de 2 slechtste hardstyle-artiesten van dit moment een (op het eerste gehoor) best vet plaatje kunnen maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Bizar hoe de 2 slechtste hardstyle-artiesten van dit moment een (op het eerste gehoor) best vet plaatje kunnen maken :P

Grapje zeker? :P Had hier echt 10x meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Flinke pitchkicks anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt in eerste opzicht niet slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:55 
 
Hardtraxx Elite

Nou, ik vind toch dat Zatox de laatste tijd lekker bezig is hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klink op 't eerste gehoor niet zo denderend. Ook hoor ik lekker hoge pitchkickjes >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Positief verrast! Had niet verwacht dat er wat leuks uit kon komen met deze combinatie, maar deze ligt me wel!
Pitchkicks hoor ik ook, maar ik stoor me op de een of andere manier nooit zoveel daaraan
Denk dat ik 1 vd weinigen daarin ben hier op hardtraxx haha :P

Zatox scoort wel weer punten bij mij laatste tijd, Check Out The Drop vond ik ook al een genieten plaatje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:40 
 
Hardtraxxer



>.<

Klinkt een beetje simpel en eentonig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 10:07 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gruwelijk lelijke pitchkick helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Thew schreef:


>.<

Klinkt een beetje simpel en eentonig.

Waar doel je precies op? De titel van de plaat? Er zijn meer hondjes die fikkie heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks springen weer alle kanten op.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker nummertje, kicks gaan misschien iets te hoog. Dat is wel een minpunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Het plaatje klopt wel, alleen die pitch... Ongelofelijk.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks