Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
wat een saaie driveloze plaat zeg. die intro hoe weinig drive daar in zit gewoon niet leuk

Kicks gaan te hoog, maar die melodie in de climax is echt heel lekker. Van dit soort vocalen hou ik niet.
Vind de mid redelijk lekker op de vocals na, bpm niet al te hoog, de kick vind ik verbazingwekkend genoeg best goed klinken daar, best vet. De climax vind ik erg mager, de melodie wordt erg saai na een tijdje en vormt geen samenhangend geheel met de kicks.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Bij mij precies andersom. Vocals wel oké, melodie niet bijzonder. Misschien na wat vaker luisteren wel.wootum wrote:Kicks gaan te hoog, maar die melodie in de climax is echt heel lekker. Van dit soort vocalen hou ik niet.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vind dat in de intro toch wel drive zit hoor. Verder klinkt het erg kut wat de kicks doen.The Venator wrote:wat een saaie driveloze plaat zeg. die intro hoe weinig drive daar in zit gewoon niet leuk![]()
Ik had totaal niks verwacht van deze samenwerking maar vind dat er toch nog een aardige plaat is gemaakt.
-
B
saai 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Inderdaad. Vind de melodie eigenlijk het meest slecht aan het nummer, vocals zijn te doen maar niet heel fijn, kicks ook niet heel bijzonderDavalize wrote:Bij mij precies andersom. Vocals wel oké, melodie niet bijzonder. Misschien na wat vaker luisteren wel.wootum wrote:Kicks gaan te hoog, maar die melodie in de climax is echt heel lekker. Van dit soort vocalen hou ik niet.
-
J
Deze 2 heren kunnen me (helaas) niet meer boeien met hun spul
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Lekker nummertje! Vocalen, melodie en kicks zijn goed, blijven lekker in mn kop hangen. Ben benieuwd hoe hij het live doet!
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Thuis denk ik van: dit is best een leuk melodietje
Maar live is dit pure troep met veel te hoge pitchkicks
Je verwacht ook niet anders als zowat de 2 grootste pannekoeken samen een track gaan maken
Oh jaa en wat een vreselijke kut vocalen van zatox
Maar live is dit pure troep met veel te hoge pitchkicks
Je verwacht ook niet anders als zowat de 2 grootste pannekoeken samen een track gaan maken
Oh jaa en wat een vreselijke kut vocalen van zatox
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vocalen komen van de zelfde artiest die Lose My Mind heeft ingezongen, dus via Brennan HeartDennis93 wrote: Oh jaa en wat een vreselijke kut vocalen van zatox
Intro vind ik heel gaaf klinken, climax ook wel vet.
Totaal niks voor mij. Kicks klinken niet lekker, tenenkrommende vocalen en een melodie die me echt niks doet.
Dit, en de vocals maken het plaatje van een waardeloos stuk.. muziek.. helemaal af. Echt verschrikkelijk.The Venator wrote:wat een saaie driveloze plaat zeg. die intro hoe weinig drive daar in zit gewoon niet leuk![]()
Als ik die ''clip'' opzet doet het me weinig maar ik weet nog dat BH hem draaide tijdens Knock Out en dat ik daar volledig uit mijn plaat erop ging
.
Waarschijnlijk live dus lekkerder dan thuis achter me PC
Waarschijnlijk live dus lekkerder dan thuis achter me PC
Jammer van de overdosis vocals in de intro, en jammer van de pitchkicks. Voor de rest erg leuk plaatje. Had slechter verwacht eigenlijk. Zatox laatste 5/6/7 platen zijn in elk geval een stuk vetter dan de platen daarvoor. Hoop toch eigenlijk dat ie op zijn oude niveau komt. Ook al is die hoop waarschijnlijk tevergeefs.
Is dit soms een dis naar a2 records allstars? 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dan zou je ook G4H kunnen noemen.Brainweavers wrote:Is dit soms een dis naar a2 records allstars?
Vind het eigenlijk nog best wel meevallen. Midintro is zowat het slechtste stuk van heel de track, doet me helemaal niets. Climax vind ik best nog wel te doen, melodie is nog wel leuk vocals moet je voor zijn maar vind ze zeker niet slecht. Pitch is wel heel jammer maar dat kun je op zowat alle mainstream tracks van tegenwoordig zeggen 
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Ik vind m wel erg lekker eigenlijk...