Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wat een saaie driveloze plaat zeg. die intro hoe weinig drive daar in zit gewoon niet leuk xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks gaan te hoog, maar die melodie in de climax is echt heel lekker. Van dit soort vocalen hou ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de mid redelijk lekker op de vocals na, bpm niet al te hoog, de kick vind ik verbazingwekkend genoeg best goed klinken daar, best vet. De climax vind ik erg mager, de melodie wordt erg saai na een tijdje en vormt geen samenhangend geheel met de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:48 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Kicks gaan te hoog, maar die melodie in de climax is echt heel lekker. Van dit soort vocalen hou ik niet.


Bij mij precies andersom. Vocals wel oké, melodie niet bijzonder. Misschien na wat vaker luisteren wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
wat een saaie driveloze plaat zeg. die intro hoe weinig drive daar in zit gewoon niet leuk xd xd

Vind dat in de intro toch wel drive zit hoor. Verder klinkt het erg kut wat de kicks doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had totaal niks verwacht van deze samenwerking maar vind dat er toch nog een aardige plaat is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 21:31 
 

saai :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:11 
 
Hardtraxx Addict

Davalize schreef:
wootum schreef:
Kicks gaan te hoog, maar die melodie in de climax is echt heel lekker. Van dit soort vocalen hou ik niet.


Bij mij precies andersom. Vocals wel oké, melodie niet bijzonder. Misschien na wat vaker luisteren wel.


Inderdaad. Vind de melodie eigenlijk het meest slecht aan het nummer, vocals zijn te doen maar niet heel fijn, kicks ook niet heel bijzonder ;) vind het in z'n geheel een matig nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:16 
 

Deze 2 heren kunnen me (helaas) niet meer boeien met hun spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker nummertje! Vocalen, melodie en kicks zijn goed, blijven lekker in mn kop hangen. Ben benieuwd hoe hij het live doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:20 
 
Hardtraxxer

Thuis denk ik van: dit is best een leuk melodietje :P
Maar live is dit pure troep met veel te hoge pitchkicks :sick:
Je verwacht ook niet anders als zowat de 2 grootste pannekoeken samen een track gaan maken :D
Oh jaa en wat een vreselijke kut vocalen van zatox :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis93 schreef:
Oh jaa en wat een vreselijke kut vocalen van zatox :thumbdown:

Vocalen komen van de zelfde artiest die Lose My Mind heeft ingezongen, dus via Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro vind ik heel gaaf klinken, climax ook wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal niks voor mij. Kicks klinken niet lekker, tenenkrommende vocalen en een melodie die me echt niks doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
wat een saaie driveloze plaat zeg. die intro hoe weinig drive daar in zit gewoon niet leuk xd xd

Dit, en de vocals maken het plaatje van een waardeloos stuk.. muziek.. helemaal af. Echt verschrikkelijk. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik die ''clip'' opzet doet het me weinig maar ik weet nog dat BH hem draaide tijdens Knock Out en dat ik daar volledig uit mijn plaat erop ging :D.

Waarschijnlijk live dus lekkerder dan thuis achter me PC
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de overdosis vocals in de intro, en jammer van de pitchkicks. Voor de rest erg leuk plaatje. Had slechter verwacht eigenlijk. Zatox laatste 5/6/7 platen zijn in elk geval een stuk vetter dan de platen daarvoor. Hoop toch eigenlijk dat ie op zijn oude niveau komt. Ook al is die hoop waarschijnlijk tevergeefs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 08:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dit soms een dis naar a2 records allstars? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Is dit soms een dis naar a2 records allstars? :P

Dan zou je ook G4H kunnen noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het eigenlijk nog best wel meevallen. Midintro is zowat het slechtste stuk van heel de track, doet me helemaal niets. Climax vind ik best nog wel te doen, melodie is nog wel leuk vocals moet je voor zijn maar vind ze zeker niet slecht. Pitch is wel heel jammer maar dat kun je op zowat alle mainstream tracks van tegenwoordig zeggen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:23 
 
Hardtraxxer

Ik vind m wel erg lekker eigenlijk...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks