Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Brennan Heart

Track(s): MMVIII (Redefine Perfection)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 23:04 
 
Hardtraxxer

Wow :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 23:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kom nou eens met nieuwe sounds :/ Ben die kicks inmiddels behoorlijk zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Kom nou eens met nieuwe sounds :/ Ben die kicks inmiddels behoorlijk zat.


Dit. Zelfde geldt voor Code Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 23:27 
 

Klinkt zo in LQ best dik. Hopen dat dat ook in HQ zo is.

mss iemand even een zippy ofzo maken want deze is vast morgens weer verwijderd door We R
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 23:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind m wel leuk. Doet me beetje aan z'n oude tracks denken als memento.

Hoewel variatie nooit verkeerd is kan ik me In euforische tracks nooit heel erg storen dat zelfde leadsounds opnieuw worden gebruikt. Uiteindelijk is het toch de melodie wat de track wel of niet pakkend maakt. Supersaw leads zijn ook al 1000 x gebruikt, maar stoort ook niet bijvoorbeeld. Als het maar goed wordt gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet mij denken aan eiphoria
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 00:52 
 
Hardtraxx Elite

Wat een lelijke grafkicks, deze gebruikt hij al 3 jaar ofzo.. derest is ook standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 09:49 
 

Dikke melodie zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:11 
 

De melo doet me naar een paar keer geluisterd te hebben ook best wel aan fifo denken. Komt mss ook wel omdat ie nog altijd de zelfde sounds gebruikt maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Klinkt zo in LQ best dik. Hopen dat dat ook in HQ zo is.

mss iemand even een zippy ofzo maken want deze is vast morgens weer verwijderd door We R


Zippy links doen we niet aan, wel is een soundcloud link een optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 15:05 
 

The Venator schreef:
sandervanbruggen schreef:
Klinkt zo in LQ best dik. Hopen dat dat ook in HQ zo is.

mss iemand even een zippy ofzo maken want deze is vast morgens weer verwijderd door We R


Zippy links doen we niet aan, wel is een soundcloud link een optie :)

Ook goed. Bedoelde het ook niet zo maar meer op een manier dat iemand hem mss beter ff kan rippen.

Edit: En de sample is weg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 21:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
The Venator schreef:
sandervanbruggen schreef:
Klinkt zo in LQ best dik. Hopen dat dat ook in HQ zo is.

mss iemand even een zippy ofzo maken want deze is vast morgens weer verwijderd door We R


Zippy links doen we niet aan, wel is een soundcloud link een optie :)

Ook goed. Bedoelde het ook niet zo maar meer op een manier dat iemand hem mss beter ff kan rippen.

Edit: En de sample is weg :cry:


Snap ik, geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart schreef:
Are you curious about my new track 'MMVII'?? Make sure to listen to the new episode of ‪#‎WERHardstyle‬ on SLAM!Harder at SLAM FM tonight!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi excuus om zijn zelfde sounds alweer opnieuw te gebruiken, dat "track in een 2008 jasje".
Ondanks dat klinkt het wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 21:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer die spuuglelijke kicks :sick: Dat is telkens zooo jammer, vaak is de rest echt genieten namelijk. Zo ook hier. Maar door die kicks is er gewoon niet naar te luisteren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 21:22 
 

wootum schreef:
Weer die spuuglelijke kicks :sick: Dat is telkens zooo jammer, vaak is de rest echt genieten namelijk. Zo ook hier. Maar door die kicks is er gewoon niet naar te luisteren :(


Melodie is geniaal. Kicks zijn jammerlijk, ze pitchen alle kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Gruwelijk vet! Lekker 2 melodieën gebruiken. HeerlijK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 15:36 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummer, outro klinkt ook echt heel vet.
Als je de kick niet vind klinken luister dan gewoon naar een ander nummer/andere dj's?
Zelfde geldt voor frontliner, veel worden z'n sound zat, nou luister dan naar een andere dj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lekkere track zeg, 2e climax :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brennan Heart 2008 zonder zijn standaard leadsynth van toen is geen Brennan Heart 2008 :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 02:22 
 
Donateur

Het lijkt me meer een track die hij tijdens of voor het album Musical Impressions zou hebben gemaakt. Misschien nu afgemaakt met ze kick van tegenwoordig. Vind wel dat het meer zijn oude style van Musical impressions is.

Dat hij deze sound veel heeft gebruikt, oke. Maar vind op dit moment niet heel erg om weer eens beetje zoiets te horen. Outro part klinkt wel echt vet ook vind ik.

Leuke track, wachten op HQ!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks