RikxMusic schreef:
Heerlijk nummer, outro klinkt ook echt heel vet.
Als je de kick niet vind klinken luister dan gewoon naar een ander nummer/andere dj's?
Zelfde geldt voor frontliner, veel worden z'n sound zat, nou luister dan naar een andere dj.
Dat zullen ze ongetwijfeld ook doen, dus dat hoef jij ze niet op te leggen.
Welkom op een forum, waar men zijn mening geeft over een track/nummer. Ze kunnen het leuk of niet leuk vinden, weet je pas wanneer je het luistert. gr.
Over het nummer. Ik vind hem zelf behoorlijk fijn. Kicks zijn wel minder maar kan er mee leven.