Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 05:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Heerlijk nummer, outro klinkt ook echt heel vet.
Als je de kick niet vind klinken luister dan gewoon naar een ander nummer/andere dj's?
Zelfde geldt voor frontliner, veel worden z'n sound zat, nou luister dan naar een andere dj.


Dat zullen ze ongetwijfeld ook doen, dus dat hoef jij ze niet op te leggen.
Welkom op een forum, waar men zijn mening geeft over een track/nummer. Ze kunnen het leuk of niet leuk vinden, weet je pas wanneer je het luistert. gr.

Over het nummer. Ik vind hem zelf behoorlijk fijn. Kicks zijn wel minder maar kan er mee leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beter vraagt hij C. van Dijk weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 19:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Beter vraagt hij C. van Dijk weer :P


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=qKEVYCVlAGE

Eerste nummah. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 23:48 
 
Hardtraxx Veteran



Wel een leuke plaat, vind die kicks alleen wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:


Wel een leuke plaat, vind die kicks alleen wat minder.

Kwaliteit scheelt vgm bijna niks met die in de op. Beetje onzinnig om deze dan weer er neer te pleuren imo.
wel zeker een sterke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moest gelijk aan Eiforya denken. Wat ik overigens een erg vette track vindt. Deze ook trouwens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 04:54 
 
Hardtraxx Addict

Met Musical Impression kicks eronder zou dit voor mij een van de platen van het jaar zijn, helemaal goed dat producers weer naar de 2008/2009 feeling teruggrijpen, nu nog de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze horen we ook niet veel meer van he :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 11:32 
 
Hardtraxxer

Inderdaad heel erg jammer dit, 1 van zijn betere tracks van de afgelopen jaren.
Dat release beleid bij WE R :thumbdown:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks