Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Brennan Heart

Track(s): TBA (Welcome To The Freaqshow?)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Standaard BH werk maar wel vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:54 
 
Hardtraxx Elite

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik dit ook wel een heerlijk plaatje vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Deze klinkt lekker, maar telkens die laatste pitch :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor een Brennan Heart plaat best lekker voor dit thema!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

leuk sfeertje, past in ieder geval goed bij het thema :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:47 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Ik moet zeggen dat ik dit ook wel een heerlijk plaatje vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze video bevat inhoud van 'brennanheart', die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd. :huh:
Nu weten we ook dat BH het anthem gemaakt heeft. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Deze video bevat inhoud van 'brennanheart', die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd. :huh:
Nu weten we ook dat BH het anthem gemaakt heeft. :P


Je kunt het ook prima horen aan de kick..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:54 
 
Hardtraxx Addict

Niet verwacht dat Brennan Heart ooit nog een track met een heuse mysterieuze sfeer zou produceren na alle crap die hij de laatste tijd heeft gemaakt. Klinkt best goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gemaakt door Corey (Code Black). Klinkt prima dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best vet, maar Code Black is ook gewoon een goede producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:32 
 
Hardtraxx Newbie

Eindelijk weer eens een goeie plaat van Brennan Heart :D
Ik vind m echt baas :thumbup:
Nog meer zin in Freaqshow :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Gemaakt door Corey (Code Black). Klinkt prima dit.

Emmerick had gezegd dat CB producties deed voor BH. Daarom dacht iedereen dat dit van BH was maar het is dus van Corey dus zo steekt het in mekaar blablablab
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Daveytl schreef:
Gemaakt door Corey (Code Black). Klinkt prima dit.

Emmerick had gezegd dat CB producties deed voor BH.

Is ook zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk dik nr dit :worship: super sfeertje. beetje ala Wooloomoloo / Fearless maar dan in een nieuw jasje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 01:45 
 
Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
Niet verwacht dat Brennan Heart ooit nog een track met een heuse mysterieuze sfeer zou produceren na alle crap die hij de laatste tijd heeft gemaakt. Klinkt best goed! :)

Ik ook niet. Ga normaal ook niet echt naar BH luisteren in mn vrije tijd. Maar deze gaat wel een paar x voorbij komen :) !
Misschien toch naar Freaqshow met nieuwjaar ^^ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 02:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aangenaam verrast! Beste Q-anthem van het jaar imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Aangenaam verrast! Beste Q-anthem van het jaar imo.

Op Fontliner-Symbols na...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette plaat. Toch vind ik hier de pitch kicks iets te veel van het goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 00:23 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 18:09 
 
Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Fusionmania schreef:
Deze video bevat inhoud van 'brennanheart', die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd. :huh:
Nu weten we ook dat BH het anthem gemaakt heeft. :P


Je kunt het ook prima horen aan de kick..


Ik vind dit een lachwekkende reactie gezien je profielfoto.

ot: Heerlijke track, beide BH Anthems dit jaar zijn lekker.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks